בעלי “ע.ס. בשר מסעדות” מבקש לבטל צו סגירה לעסק בנימוק שהוא מהווה סכנה לשלום הציבור

בפנייה לבית המשפט לעניינים מנהליים בחיפה נטען, כי משמעות סגירת העסק היא שליחת כ-25 משפחות מתחת לקו העוני הביתה, ובנוסף פגיעה במאות בתי עסק בארץ שלא יוכלו לתת שירות ללקוחותיהם, מסעדות ואיטליזים. כל זאת, אך ורק בשל חשד לביצוע עבירה פלילית לכאורית

עבדאללה סנעאללה, בעלים של בית עסק לייצור וממכר בשר לעסקים ברחבי הארץ המצוי בדיר אל אסד והמעסיק כ-25 עובדים, הגיש לבית המשפט לעניינים מנהליים בחיפה עתירה לביטול צו הסגירה לבית העסק שלו שנמסר לו בראשית השבוע. זאת, בנימוק לפיו בית העסק שלו מהווה סכנה לשלום הציבור.

לטענת סנעאללה, המנהל את העסק תחת שם החברה: ע.ס. בשר מסעדות, מדובר בהחלטה שערורייתית, בלתי סבירה באופן קיצוני, ובלתי מידתית שנתקבלה ללא בדיקה ומתוך מניעים פסולים. לדבריו, נימוקי שימוע מפורטים ומגובים באסמכתאות שהוגשו על ידו לא זכו לכל יחס או מתן משקל, לא נשקלה כל אפשרות לסגירת העסק שלו באופן שלא יוביל לקריסתו המוחלטת, ולא נעשה כל מאמץ לבחון חלופה שתאפשר את המשך קיום העסק מצד אחד ומצד אחר – את שמירת הסדר הציבורי.

בפנייה לבית המשפט נטען כי משמעות סגירת העסק היא שליחה הביתה של כ-25 משפחות מתחת לקו העוני, המתפרנסות מהעסק שהמחזור היומי שלו הוא מעל 100 אלף שקל, ובנוסף פגיעה במאות בתי עסק בארץ שלא יוכלו לתת שירות ללקוחותיהם, מסעדות ואיטליזים. כל זאת, אך ורק בשל חשד לביצוע עבירה פלילית לכאורית בפעם הראשונה לאורך שנים של פעילות כלכלית תקינה לחלוטין וללא רבב.

עוד נאמר בפנייה לבית המשפט, כי המשך סגירת העסק תביא בהכרח לנזק ממשי של יותר ממיליון שקל בסחורה (בשר) מתכלה בעלת תוקף קצר מועד הנמצאת בבית העסק.

בשלב זה נדחתה הבקשה למתן צו ביניים במעמד צד אחד נגד סגירת העסק. בהחלטת בית המשפט נאמר, כי לעובדי בית העסק ניתן די זמן לטפל בבשר השמור בקירור, כך שאם הבשר הזקוק לטיפול מיידי לא טופל – הוא ממילא אבד.

ההחלטה נדחתה ליום א’ הקרוב.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*