בן & ג’ריס משיקה גלידת בצק עוגיות ללא חלב

זהו הטעם ה-5 מסדרת גלידות ללא חלב, לצד הגלידות : חצי אפוי פינט באטר, צ'אנקי מאנקי, שוקולד פאדג' בראוניס וחמאת בוטנים ועוגיות

גלידת בצק עוגיות ללא חלב של בן & ג'ריס

חברת בן & ג’ריס בישראל, משיקה בימים אלו גלידה חדשה מסדרת הגלידות ללא חלב, גלידת בצק עוגיות (גלידה בשומן צמחי) בטעם וניל עם חתיכות בצק עוגיות שוקולד צ’יפס ופאדג’. זהו הטעם ה-5 מסדרת גלידות ללא חלב, לצד הגלידות: חצי אפוי פינט באטר, צ’אנקי מאנקי, שוקולד פאדג’ בראוניס וחמאת בוטנים ועוגיות.

גלידת בצק עוגיות ללא חלב

גלידות בן & ג’ריס ללא חלב מיוצרות על בסיס חלב שקדים, 100% רכיבים טבעיים.

אבי זינגר מנכ”ל חב’ בן & ג’ריס מציין שבשנים האחרונות חל גידול במספר האנשים הנמנעים מחלב ומוצרי חלב, הן בשל עליית המודעות לתזונה הטבעונית והן בשל רגישויות למוצרי לקטוז, אלרגיות לחלב ועוד, אך עם זאת הצרכנים אינם מוכנים להתפשר על איכות וטעם. לדבריו, יש ביקוש גדול בעולם ובישראל לגלידות בן & ג’ריס המיוצרות על בסיס חלב שקדים (ללא חלב). סדרת הגלידות החדשה נותנת מענה לקהל זה, שכן מדובר בגלידות איכותיות עם תוספות עשירות וטעם ייחודי. “מדובר בגלידות הנושאות את תו האישור של ארגון VEGAN.ORG העולמי”, מוסיף זינגר.

כל הגלידות של בן & ג’ריס מיוצרות בסחר הוגן – שמשמעו הוגנות כלפי כל שרשרת הייצור הן מבחינת שכר הגון והן מבחינת תנאים סוציאליים.

המחיר לגלידת בצק עוגיות שוקולד צ’יפס ופאדג’ כ-30 שקל לפיינט.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*