בן & ג’ריס משיקה את CORE – גלידה עם שלושה אלמנטים של טעם ומרקם

במסגרת הסדרה יושקו שלושה טעמים: סולטיד קרמל, קרמל סוטרא ובראוני באטר

קרמל סוטרא מסדרת Core
קרמל סוטרא מסדרת Core

בן & ג’ריס משיקים לקראת הקיץ את סדרת הגלידות החדשה  CORE – גלידה בעלת ליבה בלב הפיינט, המשלבת שלושה אלמנטים של טעם ומרקם ייחודיים

במסגרת סדרת ה-CORE יושקו שלושה טעמים: סולטיד קרמל, קרמל סוטרא ובראוני באטר.

בחברה אומרים כי הגלידה מאפשרת את כדור הגלידה המושלם – בין אם חופרים היישר אל תוככי הליבה או מערבבים הכל יחד. כל אחד יכול לקבוע לעצמו איך תיראה הכפית הבאה.

אבי זינגר, מנכ”ל בן & ג’ריס ישראל, מציין שסדרת גלידות CORE מיוצרות באמצעות טכנולוגיית ייצור ייחודית – “לאחר שבעבר החברה ייבאה טעם אחד מתוך הסדרה שזכה להצלחה ולפופולריות עצומה, הוחלט לאמץ את הטכנולוגיה למפעל הישראלי ולייצר את סדרת הגלידות באופן קבוע. מדובר בפיתוח ייחודי בענף הגלידות, שפותח על ידי צוות ‘גורו הטעמים’ של בן & ג’ריס”.

סדרת ה-CORE כוללת 3 טעמים: סולטיד קרמל – גלידת שמנת משובחת עם בלונדי בראוניס וליבת קרמל מלוח, קרמל סוטרא – גלידת שמנת משובחת עם קרמל וגלידת שמנת בטעם שוקולד עם חתיכות פאדג’ וליבת קרמל, ובראוני באטר – ליבת פירורים של בלילת בראוניס מוקפת בגלידת שוקולד בראוניס וגלידת וניל בראוניס.

זינגר מוסיף שבן & ג’ריס ישראל מאושרת כחברת FairTrade (סחר הוגן) היחידה בישראל שמשמעו – הוגנות כלפי כל שרשרת הייצור, הן מבחינת שכר הגון והן מבחינת תנאים סוציאליים, החל מקוטפי הבננות וקני הסוכר בדרום אמריקה ועד עובדי מאפיית הבראוניס בניו יורק. הלוגו של ארגון הסחר ההוגן הבינלאומי מופיע על כל אריזות החברה .

גלידות CORE משווקות בפיינט של 473 מ”ל.

מחיר – 25.9 שקל.

 

 

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*