אינטראקטיבי: טעימות און ליין עם היינן וערכת דוגמיות ביקב לה פורה בלאנש

בט"ו באב התקיים שידור וובינר עם היינן ברונו דרמון, שהחל בקטעים מצולמים מהכרמים, היקב ומרכז המבקרים החדש שמושק בימים אלו. בקטעי הטעימה מתארח גם הסומלייה אפי כוץ ואיש היין ארי גוטהלף לטעימה משותפת. הוובינר הקרוב - ב-20 באוגוסט

ערכת הטעימות המוקטנת. צילום יח"צ

יקב לה פורה בלאנש לא מפסיק לחדש והפעם שידור וובינר של היינן ברונו דרמון לטעימה בשידור ישיר ואינטראקטיבי עם חובבי היין שיצטרפו לטעימה.

איך זה עובד?

אתמול, חג האוהבים ט”ו באב, התקיים שידור וובינר עם היינן. השידור התחיל בקטעים מצולמים מהכרמים, היקב ומרכז המבקרים החדש שהיקב משיק בימים אלו. בקטעי הטעימה מארח ברונו דרמון גם את הסומלייה אפי כוץ ואיש היין ארי גוטהלף לטעימה משותפת.

עשרות רבות של לקוחות וחובבי יין נרשמו לוובינר והטעימה וקיבלו לביתם ערכת טעימות על מנת שיוכלו לטעום את היינות יחד עם היינן ואורחיו. בסיום הטעימה ענה ברונו לשאלות המשתתפים על סוג הבקבוק של הערכה המוקטנת, על יינות כשרים בכלל, על הקו של היקב ושאלות נוספות.

היינן ברונו דרמון. צילום יח”צ

ערכת הטעימות

ערכת הטעימות כוללת חמישה בקבוקים בגודל של 20 cc של היינות:

לה פורה בלאנש תלפיות לבן, 2018

לה פורה בלאנש תלפיות אדום, 2017

לה פורה בלאנש דביר פינו נואר, 2017

לה פורה בלאנש דביר קש”מ, 2017

לה פורה בלאנש דביר בקרנה 2017

מחיר חווית הוובינר, הערכה ומשלוח עד הבית הינו 130 שקל לערכת טעימה ו-250 שקל לשתי ערכות טעימה. ויש גם אופציה לערכה בגודל אמיתי. מי שיעדיף לקבל את היינות בגודל אמיתי, יוכל לרכוש את חווית הוובינר, הבקבוקים והמשלוח במחיר 389 שקל. כך תוכלו גם להזמין חברים לטעימה או לערוך אותה יחד עם המשפחה.

אל היינות תצורף חוברת מעוצבת, הכוללת פירוט על כל אחד מיינות יקב לה פורה בלאנש שישתתף בטעימה וקופון הנחה לרכישה הבאה בחנות האון ליין של היקב.

יינות לה פורה בלאנש. צילום: צחי קיבנשטיין

וובינרים נוספים:

ביקב לה פורה בלאנש מתכננים לבצע לפחות שני וובינרים מדי חודש. הוובינר הקרוב יתקיים בתאריך ה-20 באוגוסט 2020 בשעה 20:30. פרסומים על מועדי הוובינרים הנוספים יעלו באתר ובסושיאל של יקב לה פורה בלאנש.

הרשמה לוובינר היין ניתן לבצע באתר היקב.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*