איילון נתבעת לשלם את מלוא תגמולי הביטוח בסך 6.8 מיליון שקל בגין נזקים במפעל עופות

עד כה, טוענים בחברת "טרי וחלק 2", שולמו סכומים שאינם משקפים בצורה כלשהי את נזקיה העומדים על סך של 1.3 מיליון שקל בגין האירוע הראשון ועל סך של 8.3 מיליון שקל בגין האירוע השני * מאיילון נמסר כי תגמולי הביטוח שולמו במלואם

איילון נתבעת בבית המשפט המחוזי בתל אביב לשלם תגמולי ביטוח בסך 6.8 מיליון שקל לחברת טרי וחלק 2 העוסקת בשיווק ומכירת מוצרים בענף העופות, ובבעלותה מפעל הממוקם באזור התעשייה שלומי.

במבוא לכתב התביעה נאמר כי עניינה בנזקים שנגרמו לתובעת בעקבות שני אירועי התבקעות והימלטות גז ממנהרת הקפאה, גז האחראי על הפעלת מערכת הקירור במפעל. בעטיים של אירועים אלה נגרמו לתובעת ולמפעלה נזקים כבדים, המתבטאים בהשבתה מלאה של מנהרת ההקפאה והשבתת הפעילות היצרנית במשחטה. כמו כן, נגרם נזק גדול מאוד למערכות הקירור וללוחות החשמל שבחדר המכונות.

עד היום, מציינת התובעת, בחלוף יותר משנתיים ולמרות שהיקף הנזק היה ברור לאיילון ולמומחים מטעמה, היא שילמה לה סכום שאינו שנוי במחלוקת לשיטתה בסך כולל של 350 אלף שקל בגין האירוע הראשון מחודש יולי 2020, וסך של 2.4 מיליון שקל בגין האירוע השני מחודש פברואר אשתקד – סכומים שאינם משקפים בצורה כלשהי את נזקיה העומדים על סך של 1.3 מיליון שקל בגין האירוע הראשון ועל סך של 8.3 מיליון שקל בגין האירוע השני.

בכך, כך נטען בתביעה, הפרה איילון, שלא הכחישה קיומן של פוליסות רלוונטיות ואת תנאיהן, את חוזה הביטוח וגרמה או עלולה לגרום במעשיה ו/או במחדליה לנזקים נוספים לתובעת. זאת, מבלי להסביר מדוע היא נמנעת מתשלום מלוא תגמולי הביטוח.

מאיילון נמסר כי תגמולי הביטוח שולמו במלואם.

  • הידיעה פורסמה לראשונה בפוליסה, עיתון הביטוח והפיננסים.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*