אחוה משיקה טחינה אורגנית רגילה ומלאה בעיצוב חדש

אחוה יוצאת במיתוג מחדש לאריזות הטחינה האורגנית מתוצרתה כשהדגש מושם על היותה טבעית, ללא תוספת מלח ועשירה בערכים בריאותיים

טחינה אורגנית של אחוה. צילום: יעל האן
טחינה אורגנית של אחוה. צילום: יעל האן
טחינה משומשום מלא אורגני. צילום: יעל האן
טחינה משומשום מלא אורגני. צילום: יעל האן

חברת אחוה, יצרנית הטחינה, חלוה ומוצרי מאפה, יוצאת במיתוג מחדש לאריזות הטחינה האורגנית מתוצרתה. החברה משיקה טחינה אורגנית רגילה וטחינה אורגנית מלאה בעיצוב חדש, השם דגש על יתרונותיה של טחינה אחוה – היותה טבעית לגמרי, ללא תוספת מלח ועשירה בערכים בריאותיים כמו סידן, ברזל ובסיבים תזונתיים.

מהחברה נמסר, כי על פי דוח סטורנקסט לשנת 2107, מותג הטחינה של אחוה הינו המותג הנמכר ביותר בישראל לשנת 2017, הובלת שוק עליו שומרת אחוה בשנים האחרונות. על פי הדוח, מחזיקה אחוה בנתח שוק כספי של 32.5% בקטגוריית הטחינה הגולמית ובנתח שוק כמותי של 41.6%. לדברי יובל מלאך, סמנכ”ל השיווק והמכירות של אחוה, “הטחינה ללא ספק ממשיכה במגמת עלייה בביקוש. אחוה מובילה בפער לא קטן משום שאחוה מוכרת את תוצרתה הטבעית והאיכותית במחיר שווה לכל נפש כחלק ממדיניות המחירים שלה”. לדבריו, “העיצוב החדש לאריזות הטחינה האורגניות של החברה הינו המשך ישיר לעיצוב החדש שהשיקה אחוה לפני כשנתיים לטחינות מתוצרתה, מהלך שהוכתר בהצלחה רבה”.

מחיר: 10-13 שקל לאריזת 500 גרם.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*