תלמה משיקה חטיפי חלבון: TO GO פרוטאין

חטיפי דגנים המכילים 10 גרם חלבון בכל חטיף, שניתן לשאת בכל תיק ולאכול לאחר אימון, בשני טעמים: בוטנים ושקדים עם חלבון בציפוי בטעם קרמל או בטעם קוקוס

חטיפי TO GO פרוטאין. צילום: יח"צ

תלמה מבית יוניליוור מרחיבה את מגוון חטיפי הדגנים שהיא מציעה עם חטיפים המכילים 10 גרם חלבון בכל חטיף, שניתן לשאת בכל תיק ולאכול לאחר אימון או בין הארוחות. החלבון בחטיפים הוא חלבון סויה – חלבון מלא מהצומח. החטיפים הם על בסיס בוטנים ושקדים והם מגיעים בשני טעמים:

חטיף בוטנים ושקדים עם חלבון בציפוי בטעם קרמל.

חטיף בוטנים ושקדים עם חלבון הציפוי בטעם קוקוס.

קרן דוידסון, מנהלת הבריאות והתזונה של יוניליוור: “אנשים העוסקים בספורט מכירים לרוב את הנחיצות באכילת חלבונים לצורך בניית מאסת שריר, אך כדאי לדעת ששילוב חלבונים ממקורות שונים בתפריט מומלץ לכולנו, גם אם איננו עוסקים בספורט. חלבון הינו אבן הבניין של שרירי גופנו, הוא משמש לבניית רקמות ותאים, עוזר לתהליך חילוף חומרים ומהווה חלק מרכזי במגוון מערכות ותהליכים המתרחשים בגוף. החטיפים החדשים שתלמה מציעה מכילים  10 גרם חלבון והם מהווים מקור טוב לסיבים תזונתיים. ניתן לשלב את החטיפים כדי להשלים את כמות החלבון היומית המומלצת כחלק מתפריט יומי מאוזן”.

סדרת חטיפי החלבון, TO GO פרוטאין, מצטרפת לסדרת חטיפי TO GO הקיימים של תלמה, המציעה לקהל הבוגר חטיפי דגנים אפויים, מדגנים מלאים.

משקל 40 גרם לחטיף. חמישה חטיפים במאגדת.

מחיר: 14 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*