תלמה משיקה דגני בוקר אלופות ואלופים עם 100% דגנים מלאים

המוצר מכיל כ-¾ כפית סוכר למנה של 30 גרם, בשני טעמים: וניל וכן דבש ושקדים. המוצר ויעמוד בתקנות משרד הבריאות שייכנסו לתוקף בינואר 2020

אלופים ואלופות של תלמה
אלופים ואלופות של תלמה

תלמה פיתחה את אלופות ואלופים 100%, דגני הבוקר לילדים עם 100% דגנים מלאים* המהווים מקור טוב לסיבים תזונתיים, ומכילים כ-3/4 כפית סוכר למנה של 30 גרם, ללא תוספת חומרים משמרים. המוצר החדש יעמוד בתקנות משרד הבריאות שיכנסו לתוקף בחודש ינואר 2020.

נגה בנר סוארי, מנהלת שיווק דגני תלמה ביוניליוור: “אלופות ואלופים 100% ממשיך את מהפכת הפחתת הסוכר בדגני הבוקר של תלמה, שהיא חלק ממהלך אסטרטגי רחב שיוניליוור ישראל מובילה כבר שנים רבות, במסגרתו אנו ממשיכים לשפר באופן דרמטי את הערכים התזונתיים של המוצרים שלנו”.

עוד הוסיפה בנר -סוארי, כי המוצר הוא, לראשונה בתלמה, מוצר הפונה בשמו לבנות ולבנים כאחד: “תלמה דוגלת בשוויון מלא בין המינים ושמחה על ההזדמנות להשיק מוצר חדש של דגני בוקר הפונה באופן אישי גם לבנות, ומעודד אותן לשאוף הכי רחוק שאפשר”.

אורנה לוי, מנהלת תחום בריאות ותזונה ביוניליוור, ציינה כי “תהליך פיתוח המוצר ארך שנים רבות והעמיד אותנו בפני אתגרים רבים ומורכבים, ביניהם הצורך לקלוע לטעמם של ילדים, על אף הפחתות הסוכר. לכן, במקביל לתהליך הפחתת הסוכר עשינו שימוש בטעמי וניל וכן דבש ושקדים האהובים על הילדים”. עוד הוסיפה לוי כי “דגני בוקר מ-100% דגנים מלאים, מומלצים כחלק מתזונה מאוזנת”.

סימון אייקון הכפית בחזית האריזה מתייחס לסך הסוכרים במנה ולא רק לסוכר המוסף, כשבחזית אריזות דגני הבוקר מסומנים גם רכיבים חיוניים, כגון סיבים תזונתיים ודגנים מלאים. בשנים האחרונות תלמה השיקה בקטגוריית הדגנים בישראל מגוון רחב של פתרונות מזינים כגון קורנפלקס מלא, דגני בוקר ללא גלוטן, דגני ילדים מופחתים בסוכר, ברנפלקס אקסטרא פייבר ועוד.


* מסך הדגנים במוצר

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*