תלמה השיקה את ברנפלקס אקסטרה פייבר, עשיר בסיבים

דגני בוקר מסובין חיטה וחיטה מלאה המכילים כ-40% סיבים ללא תוספת סוכר וכ-70 קלוריות למנה

ברנפלקס אקסטרה פייבר
ברנפלקס אקסטרה פייבר

תלמה מבית יוניליוור משיקה את ברנפלקס אקסטרה פייבר –  דגני בוקר פריכים, עשירים בסיבים תזונתיים, ללא תוספת סוכר. נמסר כי בזכות טכנולוגית ייצור חדשנית שפותחה בתלמה, דגנים אלה הם בצורה גלילית ומעניקים חווית אכילה קראנצ’ית.

בתלמה מציינים, כי הדגנים מיוצרים מסובין חיטה וחיטה מלאה, והם המוצר העשיר ביותר בסיבים תזונתיים שפותח אי פעם בחברה. הברנפלקס מכיל כמות גבוהה של כ-40% סיבים הידועים כמסייעים לתהליך העיכול ומעניקים תחושת שובע. זאת, לצד כמות מעטה יחסית של קלוריות למנה, – כ-70 קלוריות (30 גרם).

ברנפלקס אקסטרה פייבר מצטרף לסדרת דגני הבוקר של המותג הכוללת את ברנפלקס, ברנפלקס ללא סוכר, ברנפלקס קרנצ’ים וריבועי ברנפלקס בטעמי דבש וקינמון.

אורנה לוי, מנהלת הבריאות והתזונה של יוניליוור, מסבירה: “מוצרי ברנפלקס נותנים מענה אמיתי לצורך ההולך וגדל בארוחת בוקר קלה אך משביעה, עתירת סיבים, דלה בקלוריות וללא התפשרות על הטעם. הם מתאימים במיוחד בשילוב עם יוגורט, חלב, חלב סויה או שקדים, פירות ופירות יבשים או כל תוספת שאוהבים, לאכילה בבוקר וכנשנוש בין הארוחות”.

כחלק מהמחויבות של תלמה לשקיפות מול צרכניה, חזית האריזה של ברנפלקס אקסטרה פייבר תסומן באייקון של כפיות סוכר. במקרה זה יצוין: ללא תוספת סוכר. באריזה – 410 גרם.

1 Comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*