תבואות משיקה פסטות אורגניות מקמח קמוט חוראסאן, ופסטה כוסמין, עדשים צהובות וקינואה

בחברה מספרים כי הפסטה מקמח קמוט חוראסאן אורגני עשוי מזן חיטה קדום בשם קמוט, זן בן אלפי שנים, שמעולם לא עבר הכלאה. משמעות השם "חוראסאן" היא החיטה של הנביא, והאגדה מספרת שזו החיטה שנוח אכל בתיבה. לקמוט טעם אגוזי מתקתק המעניק לפסטה טעם מיוחד

הפסטות החדשות של תבואות: פסטה מקמחי כוסמין עדשים וקינואה ופסטה מקמח קמוט. צילום: אייל קרן
הפסטות החדשות של תבואות: פסטה מקמחי כוסמין עדשים וקינואה ופסטה מקמח קמוט. צילום: אייל קרן

חברת תבואות, המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה פסטות אורגניות ייחודיות מסוגן, ייבוא מאיטליה: פסטה מכוסמין, עדשים צהובות וקינואה אורגנית ופסטה מחיטת קמוט חוראסאן אורגנית.

הפסטה מכוסמין, עדשים וקינואה אורגנית מכילה שילוב מיוחד של מרכיבים: קמח מחיטת כוסמין, קמח מעדשים צהובות, קמח מקינואה וחלבון אפונה. הפסטה מוצעת בצורת פוזילי.

הנטורופתית יערה איכילוב-כהן מסבירה, כי “מגוון הרכיבים האיכותיים מהצומח מעניקים לפסטה טעם מיוחד וערך תזונתי רב: חיטת הכוסמין עשירה בחלבון ובוויטמיני B והיא מופחתת גלוטן לעומת חיטת הדורום ולכן היא קלה יותר לעיכול; העדשים הצהובות עשירות בחלבון, באבץ, בחומצה פולית ובסיבים תזונתיים ומעניקות תחושת שובע; הקינואה מכילה חלבון איכותי ומינרלים חיוניים כמו סידן, אשלגן ומגנזיום”.

עוד מציינים בחברה, כי הפסטה מקמח קמוט חוראסאן אורגני עשוי מזן חיטה קדום בשם קמוט. על פי מחקרים מדובר בזן חיטה בן אלפי שנים, שמעולם לא עבר הכלאה ולא נעשו בו שינויים גנטיים. משמעות השם “חוראסאן” היא החיטה של הנביא, והאגדה מספרת שזו החיטה שנוח אכל בתיבה. לקמוט טעם אגוזי מתקתק המעניק לפסטה טעם מיוחד. הפסטה מוצעת בצורת פנה. איכילוב-כהן מציינת, כי הפסטה העשויה מחיטת הקמוט עשירה יותר בערכים תזונתיים מזן החיטה המודרני הנפוץ. היא עשירה יותר בחלבון, בוויטמיני B ומכילה מינרלים כגון אבץ, מגנזיום ואשלגן. היא אף מופחתת גלוטן ולכן נוחה יותר לעיכול.

הפסטות עשויות מרכיבים אורגניים בלבד, כך שהן נקיות מחומרי הדברה וכימיקלים מזיקים. את הפסטות אפשר להכין בקלות כמו כל פסטה, ועם רוטב שאוהבים. אפשר גם להכין איתן פשטידות וסלטים.

הפסטות החדשות מצטרפות למגוון הפסטות של תבואות, בהן: פסטה טריקולור אורגנית מחיטת דורום המשלבת גם עגבניות ותרד אורגניים, פסטות מקמח כוסמין מלא אורגני ועוד. הפסטות כשרות.

מחיר: 21.90 שקל לאריזה של 500 גרם.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*