שופרסל נתבעת לשלם 1.4 מיליון שקל בטענה להפרת הסכמי הפעלה של סניפי שופרסל אקספרס

נטען, כי לאחר מספר שנים בהן קיימו הצדדים את הוראות הסכמי ההפעלה והתובעת, המפעילה סניפים של הרשת בתל אביב ובגבעתיים, פעלה לשביעות רצונה המלאה של שופרסל, החליטה זו האחרונה ביום בהיר אחד כי היא משתלטת על שני הסניפים יחד, בהפתעה גמורה, ללא כל סיבה ובניגוד גמור להסכמי ההפעלה

סניף שופרסל אקספרס

שופרסל נתבעת בבית משפט השלום בתל אביב לשלם 1.4 מיליון שקל ללוזי אטיאס, שהפעילה את סניפי שופרסל אקספרס ברחוב קינג ג’ורג’ בתל אביב וברחוב כצלנסון בגבעתיים, באמצעות החברות שבבעלותה: לאקי שיניי ו-עמנואלה.

בכתב התביעה נטען, כי לאחר מספר שנים בהן קיימו הצדדים את הוראות הסכמי ההפעלה והתובעת פעלה לשביעות רצונה המלאה של שופרסל, החליטה זו האחרונה ביום בהיר אחד כי היא משתלטת בבריונות בל תתואר על שני הסניפים יחד, והכול מאחורי גבה של התובעת, בהפתעה גמורה, ללא כל סיבה, ובניגוד גמור להסכמי ההפעלה ולהוראות הדין.

לדברי התובעת, במהלך התקופה הרלוונטית לכתב תביעתה ביקשה שופרסל פעם אחר פעם כי מפעילי הסניפים החדשים יעברו הדרכה מקצועית בסניף גבעתיים וזאת בשל הצלחת הסניף והתנהלותו בהתאם לנהלי שופרסל.

לטענתה, לשופרסל היה אינטרס מובהק לתת לה להקים את שני הסניפים האמורים, להשיא את רווחיהם, ובמהלך תקופתם הטובה ביותר לגזול אותם ממנה ולזכות ב-100% מפירות הסניפים.

לדברי התובעת, בהתנהלותה החמורה ביותר הותירה אותה שופרסל חסרת כל מקור פרנסה, והיא הציעה לה פיצוי כולל בסך כ-285 אלף שקל, ואף התנתה את התשלום בחתימתה על כתב ויתור וסילוקין.

תגובת שופרסל לא התקבלה עד כה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*