שופרסל וכאל יקימו מועדון לקוחות משותף

השקת המועדון החדש צפויה במהלך ינואר 2018. כרטיסי אשראי שופרסל יונפקו על גבי כרטיס אשראי של כאל

משמאל: יובל גביש יו"ר דירקטוריון כאל , דורון ספיר מנכ"ל כאל, ישראל ברמן יו"ר דירקטוריון שופרסל ואיציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, צילום: יאיר שגיא
משמאל: יובל גביש יו"ר דירקטוריון כאל , דורון ספיר מנכ"ל כאל, ישראל ברמן יו"ר דירקטוריון שופרסל ואיציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, צילום: יאיר שגיא

חברת שופרסל וחברת כרטיסי האשראי כאל הודיעו ביום א’ השבוע על חתימת הסכם להקמת מועדון משותף שופרסל-כאל. במסגרת ההסכם כרטיסי אשראי שופרסל יונפקו על גבי פלטפורמת כרטיסי האשראי של כאל. השקת המועדון החדש צפויה במהלך ינואר 2018.

בטקס חגיגי של חתימת ההסכם, שהתקיים במעמד  ישראל ברמן יו”ר דירקטוריון שופרסל, יובל גביש יו”ר דירקטוריון  כאל, איציק אברכהן מנכ”ל שופרסל, דורון ספיר מנכ”ל כאל והנהלות שתי החברות, אמר אברכהן: “שופרסל שמחה על יציאה לדרך משותפת עם חברת כאל, שתביא להמשך צמיחה של מועדון כרטיס אשראי שופרסל ושיפור ההטבות הניתנות ללקוחות החברה”.

שופרסל הודיעה בסוף חודש אוגוסט השנה כי החליטה שלא להאריך את המועד להארכת הסכם השותפות עם לאומי קארד בעניין תפעול מערך כרטיסי אשראי שופרסל. החברה בחנה את האפשרויות העומדות בפניה ומודיעה עתה על הבחירה החדשה.

דורון ספיר: “אנו שמחים כי שופרסל בחרה בכאל כשותף אסטרטגי להקמת מועדון שופרסל הנחשב למועדון מזון גדול ומוביל בישראל. המועדון במתכונתו החדשה יציע ללקוחות מגוון הטבות משמעותיות, לצד חדשנות טכנולוגית שתהפוך אותו לכדאי במיוחד. אני בטוח כי הניסיון העשיר של כאל בניהול מועדונים יחד עם המעטפת השיווקית-תפעולית שאנו נותנים ובכפיפה עם צמיחת רשת שופרסל יניבו הצלחה לשני הצדדים”.

צילום: יאיר שגיא
צילום: יאיר שגיא

כאל נחשבת לחלוצת המועדונים החוץ בנקאים ועקב כך גם בעלת ניסיון רב בתפעול ושיווק מועדונים צרכניים על גבי כרטיס אשראי – דבר שייתן לשופרסל יתרון משמעותי בתפעול המועדון המשותף.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*