פיצה רוסטו תעודד סטודנטים לקבל מאיות בסמסטר הקרוב

חיים בכר, הבעלים של פיצה רוסטו בהרצליה, החליט לתמרץ את הסטודנטים בדרך מיוחדת: סטודנט שיקבל 100 באחד מהקורסים הנלמדים בסמסטר א' 2020, תוענק לו פיצה משפחתית עם תוספות לבחירתו. על הסטודנט להציג את הציון בסניף ולקבל פיצה חמה שתגביר מוטיבציה גם לסמסטר הבא

פיצה לסטודנטית מצטיינת. צילום: יח"צ

פיצה רוסטו בהרצליה היא פיצרייה בוטיקית שפתח חיים בכר לפני שש שנים, מתוך רצון להביא לשכונה טעמים מיוחדים, חומרי גלם איכותיים והמון אהבה. בכר מספר כי לפיצרייה שלו מגיעים אנשים מכל רחבי הארץ, מודיעין, ירושלים ועוד.

בכר החליט לתמרץ את הסטודנטים בדרך מיוחדת: סטודנט שיקבל 100 באחד מהקורסים הנלמדים בסמסטר א’ 2020, תוענק לו פיצה משפחתית עם תוספות לבחירתו. על הסטודנט להציג את הציון בסניף ולקבל פיצה חמה שתגביר מוטיבציה גם לסמסטר הבא. הרעיון של “פיצת המאה”, הוא מסביר, הגיע מתוך רצון גדול  לתת זריקת מוטיבציה לסטודנטים: “החינוך הוא הדבר החשוב ביותר, וגם את ילדיי שלי אני תמיד דוחף ללמוד, להתפתח ולהגיע למקסימום שלהם, בין אם זה בלימודים, בצבא ובחברה ובקהילה בהם נמצאים”.. לאלו שלא יצליחו להגיע לציון הנכסף אומר בכר לא להרים ידיים, “המבצע יימשך גם למועדי ב’ ובסמסטר הבא, כך שלכל הסטודנטים הרעבים יש עוד סיכוי לקבל פיצה”.

הסוד להצלחה, אומר בכר, טמון במספר דברים: בחירה במחלבת עברי האיכותית עבור הגבינות, הבצק וכמובן הרוטב לפיצה שאליו הגיע במקרה דרך חבר. כשגילה החבר שבכר מקים פיצרייה, שמח להעניק לו את סודות הרוטב.

 

1 Comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*