פומפדור משיקה סדרה של תה שחור בשלושה טעמים

סדרת הזהב תכלול את הטעמים: קלאסי 1882, ארל גריי וקלאסי עם לימון

סדרת התה של פומפדור
סדרת התה של פומפדור

חברת התה הבינלאומית פומפדור (Teekanne) משיקה בישראל סדרת תה בשם סדרת הזהב ב-3 טעמים עשירים המבוססים על תה שחור איכותי. תערובות התה של פומפדור עשויות מחומרי גלם מובחרים, העוברים למעבדות של טיקנה בגרמניה, לבדיקות מקיפות כחלק מתהליכי בקרת איכות מחמירים.

התה השחור, הידוע כתה רגיל,  הינו התה הנפוץ והמוכר ביותר בעולם. הוא מיוצר מעלי שיח התה, חזק יותר בטעמיו ומכיל יותר קפאין (בהשוואה לתה ירוק). התה השחור מהווה 90% מהתה הנמכר במערב.

התה השחור הנמכר ביותר בישראל הינו ארל גריי. תערובת התה מבושמת בשמן אתרי הממוצה מקליפת ברגמוט (סוג של פרי הדר). תערובת תה פופולרית זו נקראת על שם הרוזן צ’ארלס גריי השני.

בסדרה החדשה של פומפדור שלושה טעמים :

קלאסי 1882 – תערובות התה הקלאסי של פומפדור, התערובת המקורית אשר הומצאה בשנת 1882 עבור אלברט מלך סקסוניה. העלים נקטפים ונבררים באופן ידני בגינות התה המפורסמות של אסאם באפריקה ובציילון. זהו תה שחור קלאסי פרימיומי בעל ארומה חזקה המתאים לאנשים שאוהבים  טעמי תה נקיים, איכותיים ובעלי ארומה עשירה.

ארל גריי – תערובת העשויה מעלי תה שנקטפו ונבררו באופן ידני באסאם ובציילון. לאחר תהליך החיתוך של עלי התה הם רוססו בשמן ברגמוט אמיתי (ולא תמציות טעם) לקבלת הטעם המפורסם של הארל גריי המסורתי. לתערובת טעם ארומטי ומרענן.

קלאסי עם לימון – תערובת התה הקלאסי בשילוב עם לימון של פומפדור. לאחר קיצוץ העלים הם מרוססים במיץ לימון אמיתי על מנת ליצור תערובת הרמונית ומושלמת. צבעו של התה בהיר וטעמו ארומטי.

תה שחור של פומפדור – סדרת הזהב ארל גריי

מחיר: 12.9-14.9 שקל לחבילה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*