פוליבה משיקה חנות דגל לחומרי גלם לאפייה מקצועית – גם לצרכן הפרטי

החנות מציעה את מגוון המוצרים שהחברה מייצרת לשוק המקצועי – במארזים המתאימים לשוק הפרטי. בשלב הבא יתקיימו במקום סדנאות, הדרכה על המוצרים ופרזנטציות. אפשר לרכוש בחנות גם את כל האביזרים והציוד הנלווה לעולם האפייה

חנות הקונספט החדשה של פוליבה בראשון לציון לחומרי גלם לאפייה, צילום רועי שר
חנות הקונספט החדשה של פוליבה בראשון לציון לחומרי גלם לאפייה, צילום רועי שר

פוליבה, חברה ותיקה וגדולה בישראל לייצור, ייבוא ושיווק חומרי גלם ומוצרים לענף האפייה והמזון, משיקה לראשונה חנות קונספט תחת שם המותג פוליבה. החנות מתפרסת על פני שטח של כ-240 מ”ר וממוקמת בראשון לציון. בשלב הראשון מציעה החנות, תחת קורת גג אחת, את מגוון המוצרים שהיא מייצרת  לענף האפייה המקצועי כמו קונדיטוריות, בתי מאפה ומאפיות  –  במארזים ובאריזות המתאימות לשוק הפרטי. במסגרת זו, החנות מציגה מגוון של יותר מ-1,500 מוצרים, ביניהם: ממרחים ומליות (400 גרם), תערובות שונות להכנת עוגות (1/2 ק”ג-1 ק”ג), רטבים שונים כמו רוטב סויה, צ’ילי ועוד (330 מ”ל), סירופ שוקולד וסירופ מייפל 700 מ”ל, מלח 1/2 ק”ג, שוקולד צ’יפס 250 גרם ועוד .

בשלב הבא ייהנו הלקוחות מסדנאות שונות שיתקיימו בחנות, הדרכה על המוצרים, פרזנטציות וכו’. כבר היום, אומרים בפוליבה, לקוחות החנות נהנים משירות אישי, ייעוץ קולינרי והדרכה קצרה על השימוש במוצרים השונים.

בנוסף, כחנות המציעה את כל חומרי הגלם במקום אחד, ניתן להשיג בה את כל האביזרים והציוד הנלווה לעולם האפייה, כלים, תבניות, סינרים וכל מה שהאופה הביתי צריך כדי להפוך את חוויית האפייה למקצועית, קלה, נוחה ויעילה.

דליה פוליבה, מבעלי חברת פוליבה: “תחום האפייה הביתית עשה קפיצת מדרגה בשנים האחרונות ואל ענף זה נוספו אופים ואופות שזהו לא רק התחביב השבועי שלהם, אלא המקצוע בו הם בחרו לעסוק. לאור זאת, אנו בהחלט מאמינים כי החנות של פוליבה תהפוך לאבן שואבת ללקוחות המחפשים את כל חומרי הגלם לאפייה מקצועית תחת קורת גג אחת ובמחירים אטרקטיביים, מהיצרן לצרכן”

 


סרט תדמית של פוליבה

לדברי פוליבה, “לאחר שקיבלנו מאות פניות מלקוחות פרטיים ששאלו היכן ניתן לרכוש את המוצרים של פוליבה במארזים המתאימים לצריכה ביתית, אנו שמחים להשיק היום את חנות הדגל של פוליבה אשר בהחלט נותנת מענה לכל אותם לקוחות, בין אם הם אופים בצורה מקצועית ובין אם זהו התחביב שלהם. החנות מציעה את כל מגוון המוצרים שפוליבה מייצרת  במארזים של החל מ 1/2 ק”ג ובמחירים הוגנים”..

דוגמאות למחירי המוצרים:

קמחים החל מ-2.5 שקלים (לאריזה במשקל  1 ק”ג)

קמח קוקוס – 21  שקל (לאריזה במשקל  1 ק”ג)

מליות החל מ-5 שקלים ועד 15 שקל (400 גר’)

שוקולדים (קוביות) החל מ-27 שקל (לאריזה במשקל 1 ק”ג)

צימקאו החל מ-9 שקלים ל-500 גר’

משפרי אפייה החל מ-27 שקל (150 גר’)

משרדי פוליבה ממוקמים באזור התעשייה ברמלה, במתחם המשתרע על שטח של כ-34 אלף מ”ר הכולל מפעלי הייצור, אולם תצוגה, בתי זיכוך לשמן, מחסנים, מעבדת פיתוח למוצרים חדשים ומערך הפצה הארצי. פוליבה מייצאת את מוצריה ללקוחות רבים ברחבי העולם כמו ארה”ב, קנדה, אנגליה, צרפת ועוד.

החנות של פוליבה ממוקמת ברחוב סחרוב 14, פינת החומה 2 ראשון לציון.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*