עובדים לשעבר בחברת הומי ישראל מיבנה הגישו בקשת פירוק לחברה

לדברי העובדים, החברה, שסיפקה מקררי מיני-בר לבתי מלון, נותרה חייבת להם יותר מ-700 אלף שקל בגין שכר עבודה עבור החודשים מאי-יוני וחודש יולי, השלמת פיצויי פיטורים, הפרשות סוציאליות, פדיון חופשה, ימי הבראה והודעה מוקדמת

אולם בית המשפט. צילום: אתר הרשות השופטת
אולם בית המשפט. צילום: אתר הרשות השופטת

32 עובדים לשעבר בחברת הומי ישראל מיבנה הגישו לבית המשפט המחוזי מרכז בקשת פירוק לחברה. בבקשה נאמר כי החברה נוסדה בחודש מאי 1997 והעסיקה את המבקשים במתן שרותי מיני-בר בבתי מלון ברחבי הארץ. במסגרת פעילותה התקשרה החברה עם בתי מלון לצורך אספקת מקררי מיני-בר, תפעולם ותחזוקתם בבתי מלון.

לדברי העובדים, בראשית החודש הם זומנו לאסיפת עובדים דחופה על ידי מנהל החברה ובנוכחות מנהלת בחברה והמנכ”לית שלה. במסגרת האסיפה האמורה עודכנו העובדים על ידי המנהל, כי רק ימים ספורים קודם לכן נודע לו על מצבה האמתי של החברה, וכי מצבה אינו מאפשר לה את תשלום שכר העובדים בגין החודשים מאי-יוני, וכן את המשך פעילותה.

עוד טען המנהל בפני העובדים כי נעשים על ידו מאמצים למצוא רוכש או משקיע לחברה, וכי נבחנת גם האפשרות להגשת בקשת הקפאת הליכים לחברה. לבקשתו של טראוב נאותו העובדים להמתין מספר ימים, על מנת לאפשר לחברה לנסות ולפעול לשם הצלתה.

בבקשת הפירוק, שהוגשה באמצעות עו”ד אלון ש. הורנשטיין, נטען כי ביום שלישי השבוע זומנו עובדי החברה למשרדיה לצורך קבלת מכתבי פיטורים לאלתר. לדברי העובדים, החברה נותרה חייבת להם יותר מ-700 אלף שקלים בגין שכר עבודה עבור החודשים מאי-יוני וחודש יולי ( עד ל-10 לחודש), השלמת פיצויי פיטורים, הפרשות סוציאליות, פדיון חופשה, ימי הבראה והודעה מוקדמת. לדבריהם, מתן צו הפירוק יאפשר להם לפנות אל המוסד לביטוח לאומי כדי לפעול לקבלת המגיע להם בדרך של תביעות גימלה.

לסיכום נטען בבקשת הפירוק, כי החברה הגיעה לסוף דרכה, אינה יכולה לשלם את חובותיה כלפי העובדים, והיא חדלת פירעון.

לא ניתן היה להשיג את תגובת החברה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*