עובדים בחברת בית המשקאות של נפתלי מבקשים צו לפירוק החברה

לטענת המבקשים, החברה איננה מסוגלת לשלם שכר לעובדיה ולפרוע את חובותיה לנושיה, ונכון להיום לא שולמו להם משכורות חודש דצמבר האחרון. לדברי העובדים בחברה, הם לא יוכלו לגבות את חובות החברה כלפיהם המוערכים בשלב זה בסך של 120 אלף שקל

בית המשקאות של נפתלי
בית המשקאות של נפתלי. צילום מסך

שלושה עובדים בחברת בית המשקאות של נפתלי הגישו לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה למתן צו לפירוק החברה. בבקשה נאמר כי החברה, שנוסדה בחודש דצמבר 1984 ועיסוקה בהפעלת רשת חנויות למכירת משקאות אלכוהוליים במספר ערים בארץ, הגיעה למצב של חדלות פירעון. לטענת המבקשים, החברה שבבעלות נפתלי פינצ’בסקי איננה מסוגלת לשלם שכר לעובדיה ולפרוע את חובותיה לנושיה, ונכון להיום לא שולמו להם משכורות חודש דצמבר האחרון.

עוד נטען, כי מדובר בחברה המצויה בסוף דרכה ולמעשה עובדיה סיימו את עבודתם בחברה ללא כל הודעה מוקדמת, כאשר החברה נותרה חייבת להם סכומים משמעותיים כשכר עבודה, פיצויים, דמי הודעה מוקדמת, הפרשות לקופת גמל, ימי חופשה והבראה.

לטענת המבקשים, העובדים בחברה זה שנים, הם לא יוכלו לגבו את חובות החברה כלפיהם המוערכים בשלב זה בסך של 120 אלף שקלים, כאשר קיימים סכומים נוספים שלא ניתן לכמת אותם.

לדברי המבקשים, באמצעות עו”ד אביחי נ. ורדי, למיטב ידיעתם לחברה חובות נוספים בהיקף מאות אלפי שקלים לפחות, מעבר לחובותיה כלפיהם. לטענתם, במקרה הנדון הן לפי מבחן ההתחייבויות מול נכסים והן לפי מבחן נזילות עסקי החברה, הרי שהחברה נחשבת חדלת פירעון באופן ממשי, קרי מצבה הפיננסי בפועל אינו מאפשר לה למלא אחר התחייבויותיה, ולמעשה החברה לא תוכל להמשיך בפעילותה.

העובדים מציינים כי לחברה מלאי רב של בקבוקי אלכוהול וכן מספר רכבים ומשאיות היכול להועיל להם לתשלום כספם. בית המשפט מתבקש למנות לחברה מפרק זמני לשם תפיסת נכסיה, לרבות כספים המצויים אצל הספקים.

תגובת החברה לא התקבלה עד כה.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*