סוגת משיקה קמח שמרים פיתה שפותח עם ארז קומרובסקי

סוגת חגגה את פתיחת הקיץ במסיבת רחוב ססגונית בשוק לוינסקי בתל אביב לרגל השקת קמח השמרים החדש, שפותח בשיתוף פעולה עם טחנות הקמח שטיבל. המשתתפים טעמו פיתות בלאדי טריות עם מגוון מטעמים

מסיבת השקה בלוינסקי עם השף ארז קומרובסקי. צילום: רויטל טופיול
קמח שמרים פיתה של סוגת. צילום: יח"צ
קמח שמרים פיתה של סוגת. צילום: יח”צ

לאור הצלחת סדרת קמחי הקסם, חברת סוגת משיקה “קמח שמרים פיתה” לאפיית פיתות טריות בקלות ובמהירות. הקמח פותח בשיתוף פעולה עם טחנות הקמח שטיבל והשף-אופה ארז קומרובסקי שעמלו יחד על פיתוח הרכב המצרכים המדויק להכנת פיתות – רק מוסיפים מים לקמח השמרים והבצק מוכן.

סוגת חגגה את פתיחת הקיץ במסיבת רחוב ססגונית לרגל השקת הקמח החדש. משתתפי האירוע, שהתקיים בשוק לוינסקי השוקק, טעמו פיתות בלאדי טריות עם מגוון מטעמים ונהנו מאווירת מסיבה בשוק התלאביבי התוסס. לקחו חלק: יובל כהן מייסד ושותף מנהל בקרן פורטיסימו, רועי וייזר סמנכ״ל שיווק ופיתוח עסקי סוגת – מלח הארץ, השף ארז קומרובסקי, יעל פודולסקי מנהלת השיווק של סוגת, הפרסומאי רמי יהשוע, ג׳וליה זהר מנכ״לית טחינת אל ארז, האופה אורי שפט, זהר שמואלי שותפה בקבוצת שמואלי, אסא תורג’מן מנכ”ל שטיבל, אסף דיי פאינליסט במאסטר שף ועוד.

סדרת קמחי הקסם משלבת נוסחה מיוחדת המאפשרת לקמחים לתפוח באופן מהיר ואחיד לאפייה קלה, נוחה ומהירה וללא צורך בניפוי, מציעה קמחים ייעודיים להתאמה מיטבית של סוג הקמח למאפה, לתוצאות אפייה מדויקות, טעימות ובעלות מרקם ממש כמו של המקצוענים.

מימין: ארז קומרובסקי, ג’וליה זהר, רועי וייזר, יובל כהן, יעל פודולסקי ואסא תורג’מןבמסיבת הרחוב בלוינסקי. צילומים: רויטל טופיול

“קמח שמרים פיתה”, שמהווה פתרון להכנה מהירה ונוחה במיוחד של פיתות, מכיל תערובת חדשנית המכילה קמחים איכותיים לאפיית בצק פיתה, בתפיחה מהירה, ללא צורך בניפוי. לתערובת אשר כוללת קמח ושמרים, רק מוסיפים מים (אפשר גם שמן), מתפיחים ואופים. מהתערובת ניתן להכין עשרות פיתות טריות ואף להקפיא את הבצק לשימוש במועד אחר. היא אינה מכילה מוצרים מן החי ונבדקה בקפידה על ידי קומרובסקי.

פיתות ומטעמים בחגיגה של סוגת
פיתות ומטעמים בחגיגה של סוגת

אריזות הקמח שוקלות 1 קילוגרם, הן בעלות כשרות פרווה בהשגחת הבד”ץ וישווקו בכל רשתות השיווק, המינימרקטים והמכולות ברחבי הארץ.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*