נמחקה בהסכמה עתירה שהגישה מאפיית ברמן נגד משרד הביטחון

בראשית השבוע נמסרה לבית המשפט הודעת משרד הביטחון לפיה הוא בא בדברים עם מאפיית ברמן והודיע לה כי יפעל למימוש הוצאת זכייתה במכרז אל הפועל

דוכן מאפיית ברמן. צילום: יח"צ
דוכן מאפיית ברמן. צילום: יח"צ

נמחקה בהסכמה העתירה שהגישה מאפיית ברמן לבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד משרד הביטחון. מאפיית ברמן טענה להתערבות פוליטית חמורה ובוטה בטוהר ההליך המכרזי של משרד הביטחון לייצור ואספקת מוצרי מאפה ליחידות צה”ל באזור הצפון המרכז, התערבות שלטענתה מתוזמרת על ידי מאפיה אחרת אשר זכתה במכרז רק במרחב דרום.

מאפיית ברמן ביקשה מבית המשפט להורות למשרד הביטחון להוציא אל הפועל לאלתר את זכייתה במכרז במרחבים צפון ומרכז. לטענתה, העיכוב בהוצאת זכייתה אל הפועל מסב לה נזקים של כמיליון שקלים לחודש בגין אובדן הכנסות.

בראשית השבוע נמסרה לבית המשפט הודעת משרד הביטחון, לפיה הוא בא בדברים עם מאפיית ברמן והודיע לה כי יפעל למימוש הוצאת זכייתה במכרז אל הפועל וזאת עד ל-1 ביולי, באופן שמאפיית ברמן תחל לספק את מוצריה למשרדהביטחון החל ממועד זה. עוד הבהיר משרד הביטחון למאפיית ברמן, כי התקשרות זו תכלול את מלוא תקופת ההתקשרות הקבועה במכרז לרבות הזכות להארכת חוזה על פי תנאי המכרז.

לפני כן טענה מאפיית ברמן, כי מיד לאחר זכייתה החלו ניסיונות התערבות פסולים בתוצאות המכרז על ידי גורמים פוליטיים, ביוזמת מאפיה מתחרה, שניסו לגרוף הון פוליטי בתקופת בחירות באמצעות התערבות בהליך המכרזי וכי החלטת המשרד לקתה בחוסר סבירות קיצוני וגרמה להעברת כספי ציבור שלא כדין אל המאפיה  שהפסידה במכרז.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*