מלח הארץ אטלנטי – עכשיו בצנצנת של 800 גרם

מלח אטלנטי הוא טבעי, בלתי מעובד ונאסף בשיטות מסורתיות ישירות מקרקעית הים. הוא נחשב לבעל ארומה וטעם משובחים, מתאים במיוחד לבישול ולתיבול

מלח אטלנטי בצנצנת עם פתח רחב. צילום: סיון פרג'

מלח הארץ מרחיבה את סדרת המלחים בצנצנות ומציעה מלח אטלנטי בצנצנת של 800 גרם. המלח האטלנטי נאסף בשיטות מסורתיות ישירות מקרקעית הים. זהו מלח טבעי ולח אשר אינו מכיל תוספים וללא כל תהליכי עיבוד. לאחר האיסוף מקרקעית הים הוא עובר ייבוש בשמש לצורך אידוי יתרת המים ובשל כך הוא מכיל בתוכו את כל המינרלים של מי הים, כמויות יוד ומגנזיום מקסימליות.

מלח הארץ – צנצנת מלח אטלנטי. צילום: סיון פרג’

מלח אטלנטי הוא מלח פרימיום המועדף על שפים וטבחים בכל העולם המצביעים על המלח האטלנטי כטוב ביותר לתיבול המאופיין במרקמו הפריך והלח, בטעמו וכן בצבעו האפרפר שמקורו ברכיביו הטבעיים.

מעכשיו ניתן להשיג מלח אטלנטי של מלח הארץ גם בצנצנת של 800 גרם, נוחה לשימוש ולאחסון ומתאימה לכל צורך. הצנצנת בעלת פתח רחב המאפשר להכניס את היד ולזרות מלח בצורה נוחה, תוך כדי מלאכת הבישול והתיבול.

בשנים האחרונות הציבור הישראלי נחשף לשורה של מוצרי מלח שונים, המראים כי מלח הוא אמנם יסוד חיוני בכל ארוחה ולכל אדם, אבל כבר מזמן לא מדובר רק במלח הבסיסי . מלח הארץ מציעה מגוון מלחים למגוון שימושים לפי בחירת הצרכן. סדרת המלחים בצנצנות של “מלח הארץ” כוללת: מלח ים דק, מלח ים גס, מלח הימלאיה, מלח מועשר ביוד, מלח מופחת נתרן וכעת כאמור גם מלח אטלנטי.

מחיר: נע בין 16.90-18.90 שקל.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*