ליימן שליסל משיקה לראש השנה את באצ’י (Baci) רובי – השוקולד הוורוד

בונבוניירה באצ'י רובי - שוקולד ממולא בקרם אגוזי לוז ואגוז לוז שלם, ללא גלוטן. צבעו הוורוד מתקבל מפולי הקקאו הנבחרים, ללא תוספת של חומרי טעם או צבעי מאכל

באצ'י רובי ובאצ'י חלב. צילום: נסטלה איטליה

ליימן שליסל, יבואנית דברי המתיקה מהמובילות והגדולות בארץ, מציעה לכבוד ראש השנה סדרה מהודרת של בונבוניירה באצ’י (Baci) ומשיקה לכבוד החג את באצ’י רובי – השוקולד הוורוד. צבעו הוורוד של באצ’י רובי מתקבל מפולי הקקאו הנבחרים, ללא תוספת של חומרי טעם או צבעי מאכל.

בא’צי רובי היא בונבוניירה של  נשיקות שוקולד ורודות – שוקולד ממולא בקרם אגוזי לוז ואגוז לוז שלם, ללא גלוטן. מתאימה לאירוח יוקרתי.

שוקולד רובי הוורוד נחשב לאחת ממגמות המזון החמות. השקת באצ’י רובי באה בהמשך להשקת קיט קט רובי בפברואר השנה ומהווה חדשנות בקטגורית השוקולד. רובי הוא הטעם הרביעי ברשימת השוקולדים המוכרים, בהם מריר, חלב ולבן. הוא מיוצר מפולי קקאו נבחרים, הגדלים באזורי גידול קקאו כמו חוף השנהב, אקוודור וברזיל. הכנת שוקולד הרובי מתבצעת בתהליך המשחרר את הטעם והצבע הטבעיים שנמצאים בפולים אלה, ללא תוספת חומרי טעם או צבעי מאכל.

באצ'י רובי. צילום נסטלה איטליה
באצ’י רובי. צילום נסטלה איטליה

בונבוניירות אלה של שוקולד באצ’י הן ללא גלוטן  וגם בעלי רגישות לגלוטן יכולים ליהנות מהן. כשרות בהשגחת משולש K ובאישור הרבנות הראשית לישראל. מגוון הבונבוניירות לראש השנה כולל מארזים שונים המתאימים כשי לחג, לאירוח או לפינוק אישי ומשפחתי. המוצרים בהשגחת משולש K ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מבחר המארזים של באצ’י לכבוד החג כולל:  באצי רובי, באצ’י חלב ובאצ’י מריר באריזת 150 גרם, ובאצי חלב ומריר בשקית 125 גרם.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*