לחמניות החופש של ברמן

מאפיית ברמן תשווק לרגל החופש הגדול "לחמניות מדברות" עם כיתובי קיץ: "חופש גדול", "לחיי החופש", "כריך לקייטנה", "כריך בחופש", "כריך לים"

לחמניות לחופש גדול של ברמן. צילום: שרית גופן
לחמניות לחופש גדול של ברמן. צילום: שרית גופן

לרגל החופש הגדול תשווק מאפיית ברמן, יצרנית מוצרי הלחם, לחמניות מיוחדות עם כיתובים מיוחדות וברכות לרגל הקיץ. הכיתובים יוטבעו על גבי “לחמניות מדברות” מסדרת ברמן אקטיב ועל גבי לחמניות ברמן, וכוללים את הכיתובים: חופש גדול, לחיי החופש, כריך לים, כריך לקייטנה וכן איורי קיץ כמו ארטיק וגלידה. לחמניות אקטיב ישווקו באריזת של 6 יחידות ולחמניות ברמן יימכרו במהדורה מיוחדת של 10 לחמניות בשקית.

בברמן מציינים, כי “הלחמניות עשויות מ-100% קמח חיטה מלא הנטחן מן הגרעין בשלמותו, ללא תוספת שומן, בעלות סיבים תזונתיים ועומדות בדרישות משרד הבריאות ללחמים – תקן “אפשרי בריא”. סדרת ברמן אקטיב מתכתבת עם המגמות העולמיות בתחום המזון של ייצור מוצרי מזון, המספקים תזונה מאוזנת ופונקציונאלית. הכוונה היא לא רק שיפור ערכים תזונתיים, אלא הוספת רכיבים פונקציונאליים המסייעים לתהליך עיכול תקין, להרגשה כללית טובה יותר ואף לסיוע במניעת מחלות בטווח הארוך”.

צילום: אסף אמברם
צילום: אסף אמברם

לדברי יהלי עתיר, מנכ”ל קבוצת מאפיות ברמן, “בשנים האחרונות מובילה החברה מהלכים מתקדמים בענף הלחם ואנו שמחים להיות חתומים על פיתוח טכנולוגי ראשון מסוגו בישראל – ‘לחמניות מדברות’ וכעת, לחמניות במגוון כיתובים ואיורים לרגל הקיץ והחופש הגדול”.

מחיר – כ-14 שקל לאריזת 6 לחמניות; כ-17 שקל לאריזת 10 לחמניות.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*