כרמית קיבלה נציגות בלעדית לייבוא ושיווק חברת UNIGRA בעלת מותג השוקולד מאסטר מרטיני

מתניה שוורץ מנכ"ל כרמית: המהלך מהווה חלק מאסטרטגיית חברת כרמית תעשיות, שעיקרה חיזוק הקטגורייה של חומרי הגלם איכותיים לשוק המקצועי בכלל ולקטגוריית השוקולד ונגזרותיו בפרט. החברה תוכל להציע מגוון רחב של פתרונות כשרים לשוק התעשייתי בעולמות האפייה, השוקולד והגלידה

מתניה שוורץ, מנכ"ל חברת כרמית ממתקים. צילום: אלעד גוטמן
מתניה שוורץ, מנכ"ל חברת כרמית ממתקים. צילום: אלעד גוטמן

חברת כרמית תעשיות ממתקים קיבלה את הנציגות הבלעדית לייבוא ושיווק בישראל של המותג האיטלקי: מאסטר מרטיני (MASTER MARTINI), המתמחה בתחום האפייה, הקונדיטוריה והגלידה לשוק המקצועי.

חברת יוניגרה (UNIGRA) האיטלקית, המשווקת את מותג מאסטר מרטיני, היא אחת החברות הגדולות בעולם בייצור ושיווק חומרי גלם לעולם המאפה והגלידה עם מחזור מכירות של יותר מ-600 מיליון אירו. החברה נוסדה ב-1972 וכ-40% מהפעילות של החברה היא מחוץ לגבולות איטליה. מוצריה משווקים ליותר מ-100 מדינות והמותג מאסטר מרטיני זוכה להערכה בינלאומית מקונדיטורים מובילים.

מתניה שוורץ מנכ”ל כרמית מסר: “המהלך מהווה חלק מאסטרטגיית החברה, שעיקרה חיזוק קטגוריית השוקולד ונגזרותיו גם בשוק המקצועי בישראל. כמו כן המהלך מאפשר לחברת כרמית להציע מגוון רחב של חומרי גלם  איכותיים בינלאומיים כשרים”. לדבריו, “תחת המותג  מאסטר מרטיני ניתן למצוא מגוון עצום של פתרונות לעולמות האפייה והגלידה. בין התחומים הבולטים של החברה: שוקולד ותחליפי שוקולד, קצפת צמחית פרווה UHT, מחיות ורטבים לגלידה, מרגרינות ושמנים, מחיות לוז ופיסטוק איטלקיים ועוד”.

הלוגו של מותג השוקולד מאסטר מרטיני מאיטליה
הלוגו של מותג השוקולד מאסטר מרטיני מאיטליה

כל מוצרי החברה כשרים תחת השגחת ה-OU.  בשיתוף עם “כרמית” מבוצעים מהלכים לשדרוג כשרויות על מנת לאפשר הרחבת פעילות בישראל.

כרמית תעשיות היא חברה בורסאית המתמחה בארץ ובעולם במוצרי Better for you  ו-Free From . החברה היא יצואנית המהווה שחקן משמעותי של מוצרים ללא גלוטן, ללא חלב, מופחת סוכר וכן בתחום הממתקים. החברה  מתמחה בייצור ושיווק מגוון מוצרים: ופלים, עוגיות, שוקולד, קרקרים, סוכריות וחטיפי קרח והינה יצרנית המרשמלו הראשונה בארץ.

כרמית קקאו הינה החטיבה המטפלת בשוק המקצועי והתעשייתי בישראל, המייצרת ומספקת חומרי גלם  שונים ומגוונים עבור תעשיית המזון. המהלך הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הרחבת פעילות גם ליבוא ושיווק חו”ג איכותיים לתעשייה.

בשנת 2014 קיבלה החברה את תו ה-GMP (תנאי ייצור נאותים). היתר זה מאפשר לחברה לייצר, לשווק ולסמן מוצרים בסימון “ללא גלוטן”. כרמית משווקת את מוצריה בארץ ובעולם וכן מייצרת מוצרים עבור מותגים בארץ ובחו”ל.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*