כובשים את פריז: סטארטאפים מישראל זכו בתחרות של סודקסו בתחומי food tech ויציגו ב-viva tech

השלושה, שגברו על כ-30 מתמודדים, יקבלו דוכן ב-Lab Sodexo בפורום viva tech, שיתקיים בסוף השבוע הקרוב בפריז ויציגו את המוצר שלהם בפני 50 אלף מבקרים, לרבות ראשי חברות מובילות ומשקיעים. התחרות עוסקת ב-food tech, תזונה, אורח חיים בריא בעבודה ושיפור איכות החיים של העובדים

צוות הדיגיטל של סודקסו. יושב: יואן דהי סמנכ"ל שיווק, וחדשנות בחברה, צילום: סודקסו
צוות הדיגיטל של סודקסו. יושב: יואן דהי סמנכ"ל שיווק, וחדשנות בחברה, צילום: סודקסו

שלושה סטארטאפים ישראליים זכו בתחרות שקיימה סודקסו  וייצגו את ישראל ב-Sodexo Lab בפורום viva tech בפריז. הם זכו  במקומות הראשונים בתחרות בתחומי food tech, תזונה, אורח חיים בריא בעבודה ושיפור איכות החיים של העובדים.

השלושה, שגברו על כ-30 מתמודדים, יקבלו דוכן ב-Lab Sodexo בפורום viva tech, שיתקיים בסוף השבוע הקרוב בפריז ויציגו את המוצר שלהם בפני 50 אלף מבקרים, לרבות ראשי חברות מובילות ומשקיעים. Viva tech הוא אירוע הסטארטאפים השני בחשיבותו לאחר CES  בלאס וגאס, וצפויים לבקר בו כ-60 אלף מבקרים.

הזוכים במקומות הראשונים שייצגו את ישראל בתערוכה הם: WiseSec, המספק פלטפורמת תשלום סלולרית המתקשרת עם כל מסוף ללא צורך בשינוי התשתית הקיימת;  Chaterr, פלטפורמה מקצועית ליצירת צ’אטבוטים המאפשרת לחברות ניהול אינטראקציה עם לקוחות, במיוחד בתחום שירות הלקוחות ו-Connecteam, המאפשר לארגונים לפתח אפליקציה פנים-אירגונית ממותגת עבור העובדים ולתקשר אתם. האפליקציה כוללת פיצ’רים כמו: clock in/out, הדרכת וידאו ויצירת מטלות.

חלק מהסטארטאפים שלקחו חלק בתחרות הוזמנו למפגש עם צוות הדיגיטל והחדשנות של תאגיד סודקסו בביקורו בארץ בתחילת החודש. צוות זה, המונה 15 חברים ממדינות שונות בעולם, אחראי גם על קרן ההשקעות של התאגיד, שהחלה את פעילותה בשנה שעברה עם תקציב של 50 מיליון אירו לטובת השקעות.

יואן דהי, סמנכ”ל  שיווק, אסטרטגיה וחדשנות של Sodexo BRS, מסר: “אחת המטרות שסודקסו שמה לעצמה היא שיפור איכות החיים של העובדים ומכאן המשאבים הרבים שהיא משקיעה באיתור סטרטאפים העונים על הצורך הזה. אנו רואים שסודקסו העולמית מבינה ומכירה בשפע הפוטנציאל של ישראל, אומת הסטרטאפ – וההוכחה לכך היא הנוכחות של שלושה סטרטאפים מתוך 30  מרחבי העולם שנבחרו ל-Sodexo Lab”.

סודקסו תארח במהלך סוף השבוע בSodexo Lab את “פריז-תל אביב ספיד דייטינג”, מפגש שמטרתו לחבר בין סטרטאפים ישראליים ואנשי מפתח ב-Sodexo.

Sodexo BRS (לשעבר Cibus) היא חלק מתאגיד סודקסו העולמי ועוסקת במתן פתרונות סליקה וניהול בתחום ההסעדה, מוצרי רווחה וניהול הוצאות אירגוניות בישראל. Sodexo On site (לשעבר שפע) היא החברה המובילההעוסקת בפתרונות אינטגרטיבים עבור שירותי הסעדה וניהול כולל של אתרים (facility management).

 

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*