יקבי כרמל מציגים את סלקטד ספרקלינג מוסקטו designer edition בעיצוב ינאי פרישר גוטמן

מהדורה מוגבלת לחגי תשרי שעוצבה בהתאם לחזון של של המעצב לשנה טובה ומבעבעת

סלקטד מוסקטו. צילום יח"צ

לקראת חגי תשרי, יקבי כרמל משיקים את Selected sparkling Moscato designer edition, מהדורה מוגבלת שעוצבה בהתאם לחזון של ינאי פרישר גוטמן, מעצב פנים ומוביל דעת קהל.

סלקטד ספארקלינג מוסקטו designer edition. צילום: יח”צ

סלקטד ספארקלינג מוסקטו designer edition הוא יין לבן מבציר 2019, מתקתק ומבעבע, בעל אחוז אלכוהול נמוך, מרענן, קיצי ומתאים לשתייה בכל רגע של שמחה.

הבקבוק במהדורה המוגבלת עוצב על ידי סטודיו יותם בצלאל, בהתאם לחזונו של ינאי פרישר גוטמן, שהחיבור בינו לבין יקבי כרמל היה טבעי ביותר: סגנונו האירופי של ינאי וההקפדה על הפרטים הקטנים והגדולים במהלך תהליך העיצוב שלו, הם חלק אינהרנטי מ”האני מאמין” של יקבי כרמל. התוצאה: יין מעולה  ומעוצב  שנותן טאץ’ ייחודי לשולחן החג.

ינאי פרישר גוטמן: “החיבור בין יין ועיצוב הוא חיבור טבעי עבורי, שכן  ליין תפקיד מפתח באירועים חברתיים ובארוחות החג. כיוון שבשנים האחרונות חלה עלייה חדה ברגישות לא רק לטעם הייחודי של היינות אלא גם לנראות האסתטית. סלקטד ספארקלינג מוסקטוdesigner edition  בעיצובי הוא בקבוק יין שהותאם במיוחד לאווירת החג, והחיבור עם יקבי כרמל היה נראה לי מתאים, הן מבחינת האיכויות הגבוהות של יינות היקב  והן מבחינת ההקפדה על הפרטים הגדולים והקטנים בכל הכנת היין, שהנם הבסיס לעבודה שלהם ושלי. אני מאחל לעם ישראל שנה טובה, מתוקה ומבעבעת רק בדברים טובים”.

מנהל השיווק של יקבי כרמל, רן אסא: “שיתוף הפעולה עם ינאי פרישר גוטמן התפתח מתוך רצון שלנו לאפשר לכל מי שרוצה, לא רק ליהנות מיין מוסקטו קליל ומרענן, אלא גם להוסיף לשולחן החג טאץ’ עיצובי ואלגנטי, המתאים לכל כיס,  מבלי להתפשר על איכות וטעם המוצר. בשנים האחרונות צריכת יינות המוסקטו עלתה ולכן, באופן טבעי, החלטנו לעצב עבורו תווית יוצאת דופן שמשדרת יוקרה, כך שניתן להביאו כמתנה או ליהנות ממנו במהלך האירוח”.

סדרת SelecteD.

סדרת SelecteD ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת היינות המובילה בישראל, המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. היינות בסדרה רעננים, מעניקים חווית שתייה קלילה ותמורה גבוהה למחיר. הסדרה זכתה בפרסים רבים ביניהם:

  • מדליית ארד וציון לשבח על סלקטד סוביניון בלאן וסלקטד קברנה סוביניון (בהתאמה), בתחרות DECANTER היוקרתית.
  • דירוג BEST BUY על סלקטד קברנה סוביניון במגזין Wine Enthusiast היוקרתי.
ינאי פרישר גוטמן. צילום: ליאור בן שבת, Cc-by-sa-3.0

מחיר: 30 שקל.

ינאי פרישר גוטמן הוא מהשורה הראשונה של מעצבי הפנים בישראל, מרצה ומוביל דעת קהל. הסטודיו בבעלותו הוקם בשנת 2005 ומאז מלווה פרויקטים רבים הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. במהלך הקריירה זכה ינאי בתואר “מעצב הפנים המבטיח” והנחה פינת עיצוב פנים בתוכנית הטלוויזיה “חי בלילה” של קשת. כיום, מעבר לעיסוקו האינטנסיבי כמעצב בפועל, הוא מרצה, מעביר סדנאות העשרה ומשמש כיועץ בתחום.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*