יקבי כרמל משיקים יינות לחג בסדרה האזורית עם מיתוג חדש

אזורית סוביניון בלאן 2023 ובציר חדש לאזורית רוזה 2023. ייצוג הסדרה הוא על ידי בעלי חיים מקומיים האופייניים לארץ ישראל  ולאזור הכרמים

סוביניון בלאן 2023 סדרה אזורית. צילום: אייל קרן

לקראת חג השבועות יקבי כרמל יוצאים עם השקות חדשות בסדרה האזורית, עם מיתוג חדש ואלגנטי: אזורית סוביניון בלאן 2023 בציר חדש לאזורית רוזה 2023. הסדרה האזורית היא סדרה ייחודית של יינות משובחים המייצגים את מיטב אזורי הכרמים של ישראל ומביאה לידי ביטוי את הייחודיות של אזורי גידול נבחרים בגליל ובהרי יהודה.

יינות הסדרה, מופקים מזני ענבים קלאסיים אשר נבצרים בכרמים מצטיינים מאזורי היין השונים. היינות מטופלים במסירות, במקצוענות ובדייקנות על מנת להביא לידי ביטוי את האיכות והאופי המיוחדים לזני הענבים ואזורי הגידול. ייצוג הסדרה הוא על ידי בעלי חיים מקומיים האופייניים לארץ ישראל  ולאזור הכרמים.

בימים אלה הסדרה האזורית מתרחבת עם סובניון בלאן בציר 2023 כחלק מהתפתחות הסדרה וכמענה למגמת הצמיחה ביינות הלבנים ופופולריות הזן סובניון בלאן, כמו כן הסדרה מתרעננת במיתוג מעודכן המשמר את המיתוג הקיים ומעניק לסדרה נראות אלגנטית ועדינה. הסדרה עברה מיתוג מחדש, אשר החל עם היינות  ההלבנים וכן יין רוזה, ובהמשך גם ביינות האדומים של הסדרה.

עם השקת היינות החדשים תכלול הסדרה האזורית שישה יינות: קברנה סוביניון, קברנה סוביניון שיראז, מרלו, רוזה (חדש), גוורצטרמינר, וסוביניון בלאן (חדש).

אזורית סוביניון בלאן 2023

יין לבן יבש, שהופק מענבי סוביניון בלאן מאזור הגליל. הענבים נסחטו בעדינות והתירוש תסס במכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה, לשמירת האופי הארומטי של הענבים והמשיך והתיישן במכלי נירוסטה כשלושה חודשים. יין מרענן וארומטי,בעל גוון זהוב ירקרק, המתאפיין בניחוחות של אננס וליים.

מיוצג על ידי הסנונית. ציפור שיר ממשפחת הסנוניתיים.

היין ילווה היטב דגים, גבינות קשות ורכות, טמפרטורת הגשה מומלצת: 8-10 מעלות. אלכוהול: 12%

רוזה 2023 סדרה אזורית. צילום: אייל קרן

אזורית רוזה 2023

יין רוזה יבש שהופק מענבי סירה שנבצרו באזור חבל מודיעין. לאחר השריה קצרה על הקליפות, הענבים נסחטו והתירושתסס במכלי נירוסטה בטמפרטורה נמוכה לשמירה על האופי הארומטי של הענבים, לאחר מכן התבגר במכלי נירוסטה כשלושה חודשים.

בעל גוף בינוני, ומאופיין בחומציות – מאוזנת.

מיוצג על ידי השועל המצוי, טורף ממשפחת הכלביים.

היין ילווה היטב סלט ניסואז, גבינות צאן רכות ,עוף צלוי. טמפרטורת הגשה מומלצת: 8-10 מעלות

אלכוהול: 12%

מחיר – 60 שקל

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*