ייצוגית נגד סופר יודה בטענה להטעיה צרכנית: לא מסמנת מחיר ליחידת מידה

עוד נטען בבקשה, כי החברה רושמת מחיר מסוים על מכלי ומארזי המשקה ומפרטת מחיר זה גם בסיום העסקה, בעוד בפועל התגלה, כי היא מחייבת את הצרכן בסכום נוסף (דמי פיקדון) בלי לעדכן בכך את הקונה

סניף סופר יודה. צילום מסך

בקשה לאישור תביעה ייצוגית בהיקף מצרפי מוערך של 1.4 מיליון שקל הוגשה לבית משפט השלום בתל אביב כנגד חברת סופר זול בן גוריון המפעילה של רשת המרכולים סופר יודה. זאת, בטענה להטעיה צרכנית על ידי אי סימון מחיר ליחידת מידה ואי ציון המחיר הסופי כולל הפיקדון על מיכלי משקה.

הבקשה הוגשה על ידי דביר אינדיג, ונאמר בה כי החברה מבטיחה לצרכנים שהיא הרשת “המשתלמת ביותר” ומציעה את מרכולתה הן באמצעות חנות מקוונת און ליין במשלוח עד בית הלקוח בתוך 90 דקות ובחינם, והן באמצעות כ-12 סניפים הפועלים בתל אביב.

לטענת המבקש, חברת סופר זול בן גוריון בוחרת שלא להציג את נתון המחיר ליחידת מידה בסמוך למחיר המוצרים באתר המרשתת למכירות “און-ליין” וכן אף לא מסמנת זאת כהלכה בסניפיה, ובכך היא גורמת להכשלת הצרכן מביצוע קנייה חכמה המתאימה לכיסו ולצרכיו, תוך השוואת מחירים.

עוד נטען בבקשה, כי החברה רושמת מחיר מסוים על מכלי ומארזי המשקה שהיא מוכרת ומפרטת מחיר זה גם בסיום העסקה, בעוד בפועל נתגלה בדיעבד כי היא מחייבת את הצרכן בסכום נוסף (דמי פיקדון) ללא כל קצה קצהו של רמז, יידוע או רשות ובכך היא, פשוטו כמשמעו, שולחת יד לכיסו של הצרכן ונוטלת משם כספים תוך רמייה של ממש.

תגובת סופר יודה לא התקבלה עד כה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*