ייצוגית נגד מיה תעשיות בטענה לכשל חמור שתוצאתו – תולעים באריזת המוצר “פפריקה מרוקאית בשמן”

לדברי המבקש, החברה לא טרחה להסיר את המוצר מהמדפים וליידע את ציבור הלקוחות בדבר הסכנה המצויה בשימוש במוצר, והיא בחרה להניח כי לקוחותיה לא יטרחו לדרוש את כספם בחזרה, וכן רצתה לשמור על תדמיתה כחברה המוכרת מוצרים איכותיים, ועל כן היא לא עשתה דבר בעניין הפגם שבמוצר. תגובת מיה: "התביעה עדין לא הגיעה אל משרדינו וכאשר תגיע, נגיב בהתאם לתביעה"

פפריקה - צילום אילוסטרציה
פפריקה - צילום אילוסטרציה

בקשה לאישור תביעה ייצוגית בהיקף מצרפי מוערך של 15.2 מיליון שקל הוגשה כנגד חברת מיה תעשיות מזון ממישור אדומים המייצרת, אורזת ומשווקת מוצרי מזון שונים ובתוכם המוצר “פפריקה מרוקאית בשמן“. זאת, בטענה לכשל חמור, נרחב ומתמשך של החברה שבמסגרתו התגלתה תקלה בפס הייצור שלה, שבעקבותיה נמצאו תולעים באריזות המוצר “פפריקה מרוקאית בשמן” שפסלו את המוצר משימוש וגרמו בהלה בקרב הקונים, כאשר חרף גילוי התקלה לא עשתה החברה מאומה.

לדברי המבקש, שחר צצמסקי תושב ירושלים, הוא רכש את המוצר האמור באחד מקניותיו בסופר “חד לאלפים עוזר ייבוא ושיווק” בירושלים, וכאשר הגיע לביתו ופתח את המוצר גילה לתדהמתו תולעים בתוך האריזה והתחלחל. לדבריו, במענה לפנייתה של אשתו למוקד שירות הלקוחות של החברה, היא נענתה על ידי הנציגה במוקד כי “יש תקלה בפס היצור” וכי “מטפלים בזה”.

המבקש מציין כי החליט לפנות לבית המשפט נוכח ידיעתה של החברה בדבר התקלה בקו הייצור וחוסר המעש מצדה בעניין זה, דבר המצביע על זלזול בציבור לקוחותיה הזכאים לפיצויים. זאת, בגין הפרת חובות על פי דיני הגנת הצרכן, הפרת חובות חקוקות, הפרת חוזה והתנהגות בחוסר תום לב.

לדברי המבקש, החברה לא טרחה להסיר את המוצר מהמדפים וליידע את ציבור הלקוחות בדבר הסכנה המצויה בשימוש במוצר, והיא בחרה להניח כי לקוחותיה לא יטרחו לדרוש את כספם בחזרה, וכן רצתה לשמור על תדמיתה כחברה המוכרת מוצרים איכותיים. על כן היא לא עשתה דבר בעניין הפגם שבמוצר, פגם הקיים, כך מניח המבקש, בכל מוצרי “פפריקה מרוקאית בשמן” שבקו הייצור הרלוונטי.

מחברת מיה תעשיות מזון נמסר: “התביעה עדין לא הגיעה אל משרדינו וכאשר תגיע, נגיב בהתאם לתביעה”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*