ייצוגית בהיקף 7 מיליון שקל נגד בישולים ותבשילים בטענה שהיא מוכרת אוכל מוכן בלי להפחית את משקל האריזה ממשקל המוצר

המבקש מציין כי לצרכן הסביר נדמה כי משקלה של האריזה זניח, וכי כאשר היא נשקלת יחד עם מוצרי המזון מחירה יהיה לכל היותר מספר אגורות, ולא היא. לטענתו משקלה של קופסת הפלסטיק בבית העסק של חברת בישולים ותבשילים הוא כ-51 גרם

בישולים ותבשילים - מתוך אתר החברה. צילום מסך

בקשה לאישור תביעה ייצוגית בהיקף מצרפי מוערך של 7 מיליון שקל הוגשה כנגד חברת בישולים ותבשילים מפתח תקוה שעיסוקה בשירותי קייטרינג בשרי, מסעדנות וכן מתמחה בחגיגות ואירועים.

בבקשה שהוגשה לבית המשפט המחוזי מרכז נטען כי החברה נוהגת למכור ללקוחותיה אוכל מוכן מסוגים מגוונים, מבלי להפחית את משקל האריזות ממשקלם של המוצרים, ובאופן זה נמכרת למעשה האריזה לצרכן במחיר היקר בו נמכר המוצר עצמו.

לדברי המבקש אייל יחיאלי אריזות אינן אמורות להיכלל במשקל הנקי של המוצרים, ואולם חברת בישולים ותבשילים מוכרת אריזות אלו כחלק ממשקלם הנקי של המוצרים. המבקש מציין כי לצרכן הסביר נדמה כי משקלה של האריזה זניח, וכי כאשר היא נשקלת יחד עם מוצרי המזון מחירה יהיה לכל היותר מספר אגורות, ולא היא. לטענתו משקלה של קופסת הפלסטיק בבית העסק של חברת בישולים ותבשילים ואשר דומות לה ניתן למצוא בכל חברת קייטרינג המוכרת מזון, הוא כ-51 גרם.

לדברי המבקש, אין המדובר בסכומים זניחים ויש לחייב את החברה לחדול מהפרת הדין ולפצות את לקוחותיה בגין הטעייתם.

תגובת הנתבעת לא התקבלה עד כה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*