יום האשה הבינלאומי בדומינו’ס פיצה – איך זה מרגיש לקבל פחות?

פרויקט מיוחד: עשרות חברות מובילות במשק חתמו על אמנה משותפת הקוראת למנוע את אפליית השכר בין נשים וגברים. במסגרת הפרויקט תוציא דומינו'ס פיצה משלוח מיוחד הממחיש איך זה מרגיש

לקראת יום האשה, חברת דומינו’ס פיצה ועשרות חברות נוספות יצאו בפרויקט מיוחד: עשרות חברות מובילות במשק חתמו על אמנה משותפת הקוראת למנוע את אפליית השכר בין נשים וגברים. במסגרת הפרויקט תוציא דומינו’ס פיצה משלוח מיוחד הממחיש איך זה מרגיש לקבל פחות.

קצת קשה להאמין, אבל גם היום בשנת 2022, נשים עדיין מרוויחות פחות מגברים על אותה עבודה בדיוק. 32.4% פחות בשכר החודשי, ו-16% בשכר השעתי. דומינו’ס פיצה ועוד חברות מובילות במשק קוראות לתקן את העיוות הזה, כדי שהילדות של כולם יגדלו לשוויון ולעולם עבודה טוב והגון.

לקראת יום האישה הבינלאומי, חברו יחד עשרות חברות לפרויקט ייחודי, שבמסגרתו ישלחו מאות מגשי פיצה בהם חסרים שני משולשים, כדי “לעזור” להבין למי שיקבל אותם “איך זה מרגיש לקבל פחות”. נמעני מגשי הפיצות הייחודיות כוללים מנכ”לים מכל הארץ, מובילי דעה ממגוון תחומים, לצד מנהלי משאבי אנוש, מעשרות חברות שונות שהופתעו לקבל הפעם פיצה קצת שונה עם מסר חשוב – הגיע הזמן לשים סוף לפערי השכר בין גברים לנשים.

כל החברות שהתגייסו לפרויקט חתמו על אמנה משותפת המעניקה חשיבות רבה בקידום שוויון ובצמצום פערי השכר בין גברים לנשים ובכך שאין מקום לאפליה מגדרית בשום חלק בחיינו ובמקום העבודה בפרט, ויש להעריך את העובדות והעובדים ללא הבדל דת, גזע או מין.

בין החברות ניתן למצוא את רפאל, התעשייה האווירית, בזק, פרטנר, טבע, דומינו’ס פיצה, אמדוקס, טרמינל X, מחלבות גד, צומת ספרים, רשת Yullia, סודה סטרים, Beach Bum, סופרברנדס, Bravo!, מאפיית אנג’ל, Cellebrite, ETORO, Firstime, מרכז הרפואי ת”א על שם סוארסקי איכילוב, razor labs, McCann, משק ברזילי, אלטמן, רשת 13, Kaltura, primis, axon, Karma, Beach Bum.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*