חגיגת בישול מולקולרי בסרט החיוך האטרוסקי

אורשינא יקיימו אירוע קולינרי בסוף יולי לכבוד הצלחת הסרט החיוך האטרוסקי ויארחו את הבמאים עם השף יובל רוזנן

בישול מולקולרי בסרט החיוך האטרוסקי

הסרט החיוך האטרוסקי עלה לפני שלושה שבועות ב-40 בתי קולנוע ברחבי הארץ ועד כה צפו בו כ-100 אלף צופים. בסרט רורי מקניל, אותו מגלם בריאן קוקס, יוצא מהכפר הקטן שלו על אי בסקוטלנד ומבקר את בנו איאן לאחר שנים רבות של נתק. איאן, שלמד כימיה, עובד כסו שף במטבחי עילית בארצות הברית וחולם לפתוח מסעדה משלו. הרקע שלו ככימאי מחבר אותו לבישול המולקולרי, אולם המפגש המחודש עם אביו מביאים אותו להתחבר לסיפור הפנימי שלו.

בתמונות הבאות אפשר לראות את המעדנים מתחום הבישול המולקולרי שהוכנו במיוחד כתפאורה לסצנת הגאלה בסרט, הבן איאן, שמגולם על ידי השחקן ג׳יי ג׳יי פילדס, מחפש את דרכו כשף מולקולרי בסן פרנסיסקו ומקבל הזדמנות להציג את מעדניו באירוע של החברה הגבוהה. אביו הסקוטי המחוספס, וחמו האמריקאי (טריט וויליאמס הזכור לנו מהסרט “שיער”) מנסים לראשונה את מעדניו ולא לחלוטין יודעים כיצד ״לאכול״ את זה. בהמשך הסרט, כשאיאן מעיז לשאול את אביו ברגע של אינטימיות מה דעתו על הבישול שלו, האב עונה: Look son, when I take a bite at something, I don’t expect it to bite back…

מזון מולקולרי בסרט החיוך האטרוסקי. צילומים: סרטי נחשון

השפית הנודעת שהייתה אחראית על המנות שעוצבו במיוחד לסרט היא דומיניק קרן, שפית צרפתייה שחי שנים רבות בסן פרנסיסקו שמוקדש לה פרק ב-Chef’s Table סדרת הדגל של נטפליקס. קרן היא השפית היחידה באמריקה שמחזיקה בשלושה כוכבי מישלן וזה היה כבוד גדול שאישיות קולינרית בכירה כמותה השאילה את כישרונה לסרט.

ביום רביעי ה-31 ביולי אורשינא יקיימו אירוע קולינרי לכבוד הצלחת הסרט ויארחו את הבמאים עם השף יובל רוזנן.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*