חברת מאיר בייגל משיקה את בייגלה PRO אפוי, עשיר בפרוטאין

הסדרה כוללת שלושה מוצרים עם 17 גרם חלבון ל-100 גרם (פי שלושה חלבון מביוגורט לבן), באריזה חדשנית הניתנת לסגירה חוזרת. ההשקעה הכוללת במהלך נאמדת בכ-12 מיליון ‏‏שקל

בייגלה פרו של מאיר בייגל. צילום: אבי ולדמן

חברת מאיר בייגל משיקה בייגלה עם ערך מוסף – בייגלה PRO אפוי עשיר בפרוטאין: 17 גרם חלבון ל-100 גרם (פי שלושה חלבון מביוגורט לבן ל-100 גרם), ובנוסף משיקה אריזה חדשנית הניתנת לסגירה חוזרת המעודדת צרכנות חכמה ושומרת על טריות לאורך זמן. ההשקעה הכוללת במהלך נאמדת בכ-12 מיליון ‏‏שקל.

גלעד זילברברג, בעלים ומנכ”ל מאיר בייגל.
צילום: אבי ולדמן

גלעד זילברברג, מנכ”ל ובעלים מאיר בייגל: “כחברה ששמה לה למטרה להיות חוד החנית של הטכנולוגיה בארץ בתחום החטיפים וכחלק מהמגמה העולמית למעבר לתזונה בריאה, מכניסה מאיר בייגל את הבריאות לעולם החטיפים ומשיקה מוצר מהפכני  – בייגלה עשיר בחלבון. בשנים האחרונות ניתן לראות כי קיימת עלייה ניכרת בדרישת ובצריכת מזון בריא בקרב הצרכנים ברחבי העולם. כיום המודעות לצריכת מזון בריא הנה חלק בלתי נפרד ממשקי בית רבים בישראל ומכוונת אל כל בני הבית, וביניהם, כמובן, הילדים. מדובר במהפכה שתשנה את עולם החטיפים האפויים ותספק לצרכן חווית טעם חדשה לצד ערכים תזונתיים רבים. את המהלך אנו מובילים ביחד עם הדיאטנית הקלינית והפיזיולוגית (M.Sc) יעל דרור”.

יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית (M.Sc): “בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה כלל עולמית בה המוצרים המועשרים בחלבון משתלטים על השוק. מהפכת החלבון היא כבר מזמן לא נישה לספורטאים בלבד. כיום קיים קהל רחב ומגוון המבקש להעשיר את התזונה שלו בעזרת חלבון. ולראיה, בשנים האחרונות מהפכת החלבון ברחבי העולם כבר מזמן חצתה קטגוריות וכבר ניתן לפגוש אותה במוצרי חלב, דגני בוקר, חטיפי אנרגיה ועוד. עם זאת, קיימים צרכנים רבים המקפידים לצרוך את החלבון שלהם מן הצומח במקום מן החי מסיבות שונות, ביניהן: אידיאולוגיות, איכות סביבה, קיימות, בריאות ועוד. בייגלה PRO הוא מקור איכותי לחלבון מן הצומח כיון שהוא משלב קמחים של קטניות (שעועית, עדשים כתומות ואפונה) ביחד עם דגן. יתרון נוסף הוא שבמנת הגשה (כ-20 יחידות) של בייגלה PRO יש 10% מכמות הסיבים היומית”.

לסיכום, מציינת דרור: “המוצר מכיל 5 גרם חלבון ו-3 גרם סיבים במנה המהווה דרך טעימה, נוחה ופרקטית לשילוב חלבון וסיבים כחלק מהתזונה היומית המזינה”.

פודטק בתחום הבייגלה

המוצר הושק לאחר כשנתיים של מחקר ופיתוח, עם הפנים לחו”ל ומדובר בחידוש עולמי.  זהו מוצר חדשני פרי פיתוח ישראלי שנותן מענה לצורך אמיתי. בייגלה PRO יושק תחילה בישראל ולאחר מכן בהעולם. החטיפים האפויים מכילים 52% קמחי קטניות, כ-17 גרם חלבון ל-100 גרם, 10 גרם סיבים (ל-100 גרם), ומכילים את כל 9 חומצות האמינו החיוניות לגופנו. בחופן בייגלה PRO (כ-20 יחידות) יש 5 גרם חלבון, 3 גרם סיבים תזונתיים, ורק כ-120 קלוריות.

חשיבותו של פרוטאין במזון 

החלבון מהווה מרכיב חשוב ביותר בתזונה ואנו זקוקים לו לצורך שמירה על תפקודו התקין של הגוף. בניגוד לפחמימות ולשומנים, אין לנו בגוף מאגרים של חלבון, לכן בכל יום אנו צריכים לספק אותו באמצעות מוצרי מזון איכותיים. בייגלה PRO מועשר בחלבון שמקורו בדגנים וקטניות – שילוב בין שני המקורות הללו מאפשר ספיגה יעילה של פרוטאין בגוף ומסייע לספק את הכמות החלבון היומית המומלצת בצורה פרקטית.

טרנד ה-PRO בעולם

בייגלה פרו – שמיניות עם מלח. צילום: יח”צ

טרנד ה-PRO התחיל לראשונה בארצות-הברית לפני מספר שנים, מתכתב עם עליית המודעות לשמירה על תזונה מאוזנת ונכונה, לצד הקפדה על פעילות גופנית. מאז פרץ הטרנד לפני מספר שנים הוא נמצא במגמת צמיחה, כאשר כיום מדובר בשוק גדול מאוד המגלגל מיליארדי דולרים בשנה.

בעבר נהוג היה לצרוך תוספי חלבון באמצעות כדורים ואבקות. כיום, הצרכן החדש דורש כי החלבון אותו הוא צורך ישתלב בשגרת החיים שלו, כחלק מהתזונה היומיומית. בשנים האחרונות, ולאור הדרישה הצרכנית ההולכת וגוברת, מתרחבת המגמה בשוק ליצור מוצרי מזון מועשרים בחלבון.

סדרת PRO כוללת שלושה מוצרים:

בייגלהPRO שמיניות מלח. מחיר:  11.90 שקל  ל-170 גרם.

שטוח’להPRO מלח. מחיר: 11.90 שקל  ל-170 גרם.

שטוח’להPRO ברביקיו. 11:90 שקל  ל-170 גרם.

במהלך חודש ינואר במחיר היכרות של 8.90 שקל ברשתות המובילות.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*