התקרה בסניף חצי חינם בראשון קרסה על ראשו של לקוח שדורש פיצויים מהאחראים למחדל

הלקוח ערך קניות יחד עם אשתו ונכדתו ברחבי הסניף, כשלפתע התמוטטה על ראשו התקרה מגובה של שישה מטר. לטענתו, חלקי מתכת רבים שנפלו עם התקרה פגעו בראשו, וגרמו לו לחבלות בכל גופו, בראשו ובצווארו. מכתב דרישה לפיצויים בטרם הגשת תביעה הוגש לאחרונה לגורמים שונים שעשויים להיות אחראים לקריסה

כלבו חצי חינם. צילום מסך

מכתב דרישה לפיצויים בטרם הגשת תביעה הוגש לאחרונה על ידי עו”ד גיל קראוס לגורמים שונים האחראים לטענתו לאירוע קריסת תקרה על ראשו של תושב ראשל”צ בן 72 אותו הוא מייצג, שהתרחש בסניף חצי חינם בעיר.

נמסר כי המכתב נשלח לגורמים שונים, לרבות חברת הביטוח איילון שביטחה את המהנדס האחראי על התקרה בסניף, וכן לכלל ביטוח אשר ביטחה חברה שתלתה על התקרה בסופר שלט כבד, ושלפי גרסת נציגי הסופר ככל הנראה גרם לקריסתה.

מתיאור המקרה עולה כי הלקוח ערך קניות יחד עם אשתו ונכדתו ברחבי הסניף, כשלפתע התמוטטה על ראשו התקרה מגובה של שישה מטר. לטענתו, חלקי מתכת רבים שנפלו עם התקרה פגעו בראשו, וגרמו לו לחבלות בכל גופו, בראשו ובצווארו.

עו”ד גיל קראוס. צילום: יעל אורבך

עוד נמסר, כי סרט וידיאו שצולם בסמוך לאחר התאונה מראה את רצפת הסניף הזרועה חלקי תקרה רבים, ואת הנפגע נשכב המום על אחד הדרגשים ומחכה לטיפול רפואי. לסניף הוזנק אמבולנס אשר הבהיל אותו לבית החולים וולפסון, שם נמצא שהוא סובל משטפי דם ומקריש דם בקרקפת. גם לאחר ששוחרר לביתו להתאוששות לא פסקו הכאבים בצווארו, והוא הופנה לבדיקות הדמיה במסגרת קופת החולים, שהציגו שבר רוחבי באחת מחוליות בצוואר, ותזוזה של החוליה ממקומה.

לדברי עו”ד קראוס, האיש שימש בעברו כמורה לחינוך גופני, ונהג, עד התאונה, לעסוק בפעילות ספורטיבית מרובה וענפה. לדבריו, מאז התאונה סובל מרשו מכאבים קשים בצוואר עם הגבלה בתנועות וכן מכאבי ראש רצופים, מסחרחורות, ומפגיעה בזיכרון, ותפקודו – הן הפיזי והן הנפשי – נפגעו בצורה קשה.

עוד לדבריו, לאחר שחברת חצי חינם העבירה את האחריות למהנדס האחראי על התקנת התקרה, ולחברה שהתקינה את השלט בתקרה שקרסה, לא נותרה בידו הברירה אלא לשלוח לחברות אלו מכתב דרישה לפיצויים טרם הגשת תביעה משפטית.

“מצב תחזוקת התקרה והצורה שבה הותקן השלט בתקרה יצרו סיכון בלתי סביר לאדם המבקש להלך בכלבו ולבצע את קניותיו”, טוען עו”ד קראוס במכתב הדרישה לחברות הביטוח. “מצב בו תקרה קורסת על ראשו של לקוח בעקבות עבודות, אינו עולה בקנה אחד עם חובת הזהירות החלה עליכם”, לדבריו.

לדברי העו”ד, במידה שחברות הביטוח לא ייענו לדרישותיו, ביקש מרשו להגיש תביעה נזיקית נגד כל הגורמים המעורבים, ולבקש מבית המשפט להשית עליהם פיצויים מוגברים בגין הנזקים שנגרמו לו באירוע.

תגובות חצי חינם ואיילון לא התקבלו עד כה.

מכלל ביטוח ופיננסים נמסר: “הנושא נמצא בבדיקת החברה, ואנו עומדים בקשר עם בא כוחו של התובע”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*