השפית האיטלקייה עם השיער הוורוד מגיעה לישראל

תפריט הטעימות של השפית כריסטינה באוורמן יוגש ב-18 ביולי בקלואליס רמת גן וב-20 ביולי בקלואליס (כשרה) בהילטון תל אביב

השפית כריסטינה באוורמן
השפית כריסטינה באוורמן

השף ויקטור גלוגר ממשיך במסורת האירוחים שלו והפעם תבקר כאן השפית האיטלקייה הפופולרית ובעלת השיער הוורוד –  כריסטינה באוורמן (Cristina Bowerman).

שפית באוורמן  היא אחת השפיות הפופולאריות והבולטות ברומא בימים אלו. היא פועלת ויוצרת במסעדת  מישלן, Hostaria  Glass החל משנת 2006. ב-2010 זכתה מסעדת Glass של השפית לדירוג של 2 מזלגות במדריך גמברו ובשנת 2010 זכתה לכוכב מישלן ראשון. כריסטינה ממשיכה לצבור פרסים ותשאות ברומא וברחבי העולם.

ברוורמן יצרה שני תפריטי  טעימות לקראת ביקורה אצל חברה השף גלוגר בישראל. תפריט טעימות של מנות דגל שלה יוגש ב-18 ביולי הקרוב במוסד הקולינרי הוותיק מסעדת קלואליס, ותפריט שני של ארוחת טעימות מישלן כשרה פרי יצירתה יוגש במסעדת קלואליס הכשרה הממוקמת במלון הילטון תל-אביב.

ארוחת הטעימות תכלול פתיח, שלוש מנות ראשונות, מנת ביניים, עיקרית וקינוחים במחיר 345 שקל לסועד. לא כולל טיפ או משקאות.

התפריט בקלואליס רמת גן יכלול: פתיח פוקצ’ה איטלקית עם שמן רוזמרין, קנולו ממולא בקוד פיש, עוגיית מדלן פיקנטית וארטישוק ירושלמי עם מיונז זרעי פשתן. מנות ראשונות (Sharing) – קוקי סאן ז’אק בשוקולד לבן, סלט פנצנלה בסגנון GLASS פיצה קצ’יו אה פפה עם פירות ים. מנת ביניים – ריזוטו סינקו פומודורי – ריזוטו חמשת העגבניות של קריסטינה . מנה עיקרית (לבחירה): פירות ים בגספאצ’ו מלון ירוק – קלמארי, מולים ושרימפס, פילה ברנזינו חלוט בשמן זית עם פירה לימוני וכרוב ניצנים, פילה עגל בצלייה אטית עם חסה קיסר וירקות העונה. קינוחים – חלב מרוכז, ג’לי אספרסו ושקדים מקורמלים, פנקוטה של פירות יער ומנטה.

קלואליס, רחוב אבא הילל סילבר 16, ר”ג 

קלואליס הכשרה בהילטון, רחוב הירקון 205 , תל-אביב

טלפון: 03-5759060

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*