השף מיקי שמו מככב בקמפיין חדש לחנות הקונספט של עדשות צייס בחיפה

במסגרת הקמפיין, הצטלמו מובילי הדעה, כאשר כל אחד מהם סיפר על חווית המשתמש האישית שלו בעקבות השימוש בעדשות של המותג

עבדאללה יזבק, בעלים צייס ויז'ן סנטר ומיקי שמו. צילום: אלכס ליפקין
עבדאללה יזבק, בעלים צייס ויז'ן סנטר ומיקי שמו. צילום: אלכס ליפקין

בתחילת השבוע, הגיעו השף-קונדיטור מיקי שמו, מאמנת הכושר סמדר גוטמן וד”ר אסתי גולן לחנות הקונספט של עדשות צייס במרכז חורב בחיפה, צייס ויז’ן סנטר. לקמפיין הנוכחי, העוסק בחוויית הבדיקה הייחודית של החנות, נבחרו שמונה מובילי דעה מתחומים שונים כגון: קולינריה, ספורט, בריאות והיי טק – כולם לקוחות אמתיים של החנות.

במסגרת הקמפיין, הצטלמו מובילי הדעה, כאשר כל אחד מהם סיפר על חווית המשתמש האישית שלו בעקבות השימוש בעדשות של המותג ועל יתרונן. החנות, שעוצבה בצורה חדשנית, מציעה ללקוחותיה חווית קנייה חדשה – הלקוח עובר “מסע” בין תחנות הבדיקה השונות בחנות הכולל 8 שלבים שונים – ובסופן מקבל הלקוח זוג משקפיים שמתאימות לצרכיו.

על הסט נכח אופטומטריסט עבדאללה יזבק, מבכירי האופטומטריסטים בארץ ובעלי החנות.

עבדאללה יזבק: “אני גאה להביא לישראל את הנציגות הראשונה של רשת החנויות של צייס בעולם. החנות ה 124 בעולם ובכך חיפה מצטרפת לברלין, פריז, לונדון ולוס אנג’לס. הקונספט הרעיוני מאחורי כל אחת מחנויות הקונספט של צייס הוא יצירת חווית קנייה חדשה ומתקדמת עבור הצרכנים באמצעות הציוד המתקדם ביותר של צייס, תחקור צרכי הלקוח עפ”י מתודיקה סדורה ובינלאומית ומגוון פתרונות מתקדמים לצרכים השונים והאינדיבידואליים של כל לקוח”.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*