המפעילה של קניון TLV תובעת כ-2 מיליון שקל מנספרסו ישראל בטענה להפרת הסכם שכירות

בתביעה נאמר, כי נספרסו ישראל התקשרה עם התובעת בהסכם שכירות, במסגרתו שכרה חנות בקומה העליונה של הקניון ומחסנים בקניון, ואולם היא כשלה מלעמוד בהתחייבותה החוזית היסודית לשלם לתובעת את התשלומים המגיעים לה מכוח ההסכם. תגובת הנתבעת: גם במקרה זה נספרסו קיימה את כל התחייבותיה בקפדנות רבה

קניון TLV. צילום: Efood

החברה הבינלאומית נספרסו ישראל מפתח תקוה נתבעת בבית משפט השלום בתל אביב לשלם כ-2 מיליון שקל לחברת קניון העיר תל אביב המפעילה את קניון TLV בעיר.

בתביעה נאמר, כי נספרסו ישראל התקשרה בחודש יוני 2016 עם התובעת בהסכם שכירות, במסגרתו שכרה חנות בקומה העליונה של הקניון ומחסנים בקניון, ואולם היא הפרה את ההסכם. זאת, לאחר שכשלה מלעמוד בהתחייבותה החוזית היסודית לשלם לתובעת את התשלומים המגיעים לה מכוח הסכם השכירות, לרבות דמי שכירות יסודיים ודמי ניהול, אי פינוי המושכר (תום תקופת השכירות נקבעה ליום ה-27 במרץ 2021) והמחסנים במועד (איחור של כחודשיים), וביטול שלא כדין של ההרשאות לחיוב חשבונה.

עוד נטען בכתב התביעה, כי נספרסו הפרה במועדים שונים את התחייבותה לפתוח את חנותה בקניון בשעות הפעילות של הקניון.

לדברי התובעת, לאחר שנספרסו לא שעתה לפניותיה לתיקון הפרותיה את הסכם השכירות, לא נותר בידיה אלא לפנות לבית המשפט על מנת לקבל את הסעדים להם היא זכאית על פי דין מכוח הסכם השכירות.

תגובת נספרסו

“נספרסו ישראל נוהגת בהגינות מלאה כלפי ספקיה ומקפידה לקיים כל הסכם שנחתם איתה במלואו. גם במקרה זה נספרסו קיימה את כל התחייבותיה בקפדנות רבה. אנו נציג את עמדתנו ואת ההוכחות הנדרשות בבית המשפט”.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*