המדריך המקיף ליינות ישראל זכה בתואר “הספר הטוב ביותר בעולם” בקטגוריית עיצוב וצילום

יאיר קורן, ממחברי הספר: אנחנו ממשיכים לקבל משובים חיוביים ממבקרי יין ואוהבי יין בעולם ושוקלים להפיק מהדורות המשך. הספר הוא כלי ממדרגה ראשונה לקידום יינות ישראל. הזכייה - בתחרות הבינלאומית היוקרתית Gourmand

כריכת המדריך המקיף ליינות ישראל
כריכת המדריך המקיף ליינות ישראל

המדריך המקיף ליינות ישראל” של יאיר קורן, שגיא קופר וחיים גן, זכה בתואר ״הספר הטוב ביותר בעולם״ בתחרות הבינלאומית היוקרתית Gourmand בקטגוריה עיצוב/צילום. את הספר עיצב סטודיו קרן וגולן, והצילום על הכריכה הוא של הצלם דוד סילברמן. שאר הצילומים הועברו באדיבות היקבים.

נוסף על הפרס הזה, המדריך נכלל ברשימה המצומצמת של שבעת הספרים הטובים ביותר בקטגוריה של יינות העולם החדש לשנת 2016. הוא דו לשוני (עברית ואנגלית) וכולל רשמי טעימה וציונים של כ-500 יינות ממאה יקבים.

יאיר קורן: ע”מיתי ואני גאים מאוד בהערכה הרבה שהמדריך זכה לה בארץ ובעולם, בעיקר לנוכח הזמן הקצר שחלף (כשלושה חודשים) להפיכת רעיון שעלה בשיחה בינינו לספר של ממש בפורמט מוצלח. אנחנו ממשיכים לקבל משובים חיוביים ממבקרי יין ואוהבי יין בין השאר בארה”ב, בריטניה, צרפת, איטליה, פולין, בלגיה, פינלנד וגרמניה, ושוקלים להפיק מהדורות המשך. הספר הוא כלי ממדרגה ראשונה לקידום יינות ישראל והפקתו התאפשרה רק הודות לחזון ולאהבת היין של שני חברי ושלי”.

הצלם דוד סילברמן הוסיף כי התמונה לכריכת הספר צולמה בבציר ביקב נעמן.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*