דומינו’ס פיצה משיקה פיצה מקמח כוסמין

בצק הפיצה מקמח כוסמין של דומינו'ס מורכב מ-80% קמח כוסמין מלא הנטחן מן הגרעינים בשלמותם. מחיר פיצת כוסמין זהה למחירן של הפיצות הקלאסיות בדומינו'ס

פיצה מקמח כוסמין. צלם: דן פרץ

לראשונה בדומינו’ס פיצה אפשר להזמין פיצה מקמח כוסמין מלא. בצק הפיצה מקמח כוסמין של דומינו’ס מורכב מ-80% קמח כוסמין מלא הנטחן מן הגרעינים בשלמותם. גרעיני הכוסמין שייכים לזן עתיק של חיטה והם מקור מצוין לסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים.

פיצה זו מצטרפת לשורה של פיצות מוכרות ברשת ומהיום כל מי שרוצה למצוא פיצה מקמח כוסמין מלא ברשת יכול להזמין משלוח בקלות, עם כל התוספות. דומינו’ס ממשיכה לחדש ולפנות לקהלים נוספים, והפעם לקהל שוחר הבריאות, עם בצק כוסמין מלא טרי הנפתח במקום ושומר על מרקמו הפריך. בצק הכוסמין לפיצה הוא פיתוח ייחודי של דומינו’ס והוא מוצע בגודל משפחתי עבור כל סוגי הפיצות הקלאסיות של המותג. כך הלקוח יוכל לבחור באלטרנטיבה המתאימה ביותר עבורו.

פיצה מבצק כוסמין בדומינו’ס מספקת גיוון לארוחה מזינה ומספקת סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים, דגנים מלאים המגבירים את תחושת השובע ומכילים פחות קלוריות, לצד 100% מוצרלה המכילה חלבון איכותי, ויטמינים ומינרליים ורוטב מעגבניות טריות.

מחיר פיצת כוסמין זהה למחירן של הפיצות הקלאסיות בדומינו’ס (ללא תוספת מחיר).

פיצה כוסמין עם כל התוספות. צילום: דן פרץ

לרגל ההשקה הרשת יוצאת במבצע אטרקטיבי של משפחתית כוסמין + משפחתית 100% מוצרלה + 2 תוספות ב-56 שקל לפיצה.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*