גרין לייט פיתחה והשיקה לאפה ללא גלוטן

עופר אליאב, מנהל השיווק והמכירות בגרין לייט: החברה השקיעה יותר משנה בפיתוח המוצר, כאשר האתגר הגדול היה לפתח מוצר שיהיה גמיש ונוח למילוי – ממש כמו לאפה רגילה וכל זאת, בלי לוותר על הטעם

גרין לייט - לאפה ללא גלוטן. צילום - אביתר ניסן

לראשונה, גם נמנעים מגלוטן וחולי צליאק יכולים ליהנות מלאפה איכותית וטעימה, כמו כולם. חברת גרין לייט, המתמחה בשוק הלחמים והמאפים ללא גלוטן, פיתחה והשיקה לאפה ללא גלוטן. “החברה השקיעה יותר משנה בפיתוח המוצר, כאשר האתגר הגדול היה לפתח מוצר שיהיה גמיש ונוח למילוי – ממש כמו לאפה רגילה וכל זאת, בלי לוותר על הטעם”, ציין עופר אליאב, מנהל השיווק והמכירות בגרין לייט.

לדבריו, “לא היה פשוט למצוא את תהליך הייצור הנכון ואת האיזון המדויק בין המרכיבים, כדי שלאפה ללא גלוטן – תקבל את התכונות, המרקם והטעם של זו עם הגלוטן. אנו שמחים שהצלחנו לפתח לאפה שאינה נקרעת ושנטעמת טרייה וטעימה. הידע והניסיון הרב שצברנו במשך יותר מ-30 שנה בפיתוח מוצרים כשרים לפסח וללא גלוטן, מאפשרים לנו להמשיך ולפתח מוצרים נוספים ומיוחדים – התואמים למוצרי המאפה הרגילים, בסטנדרטים הגבוהים ביותר”.

הלאפה נטולת גלוטן, לקטוז, קזאין, שומן טרנס וחומרים משמרים. כדי לשמר את תכונות הטריות, הלאפה מוקפאת בהקפאה עמוקה מיד בתום אפייתה. מאוחר יותר היא מועברת להקפאה רגילה, וכך היא גם משווקת. לפני השימוש יש להפשירה במשך כמה דקות בטמפרטורת החדר, ומתקבלת לאפה טרייה שאפשר למלא בכל טוב: סלטים, נתחי עוף צלויים עם רצועות חסה, חומוס-טחינה עם פטרוזיליה, גבינת שמנת ורצועות סלמון מעושן; אבוקדו עם בצל סגול וירוק; ממרח שוקולד ועוד.

הלאפה מצטרפת למגוון מוצרי הלחמים והמאפים שפיתחה החברה ובהם מבחר  לחמים (לבן, חלה, כפרי ועוד), לחמניות שונות, פיתות, בסיס לפיצה, באגט צרפתי, בייגל אמריקני, פיצה מרגריטה, עוגות, מאפי עלים ועוד.

המוצר כשר פרווה.

המחיר: 16.90 שקל לאריזה במשקל 240 גרם. בכל אריזה 3 לאפות.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*