גן האירועים גאיה חוגג 8 ומשיק תפריט חדש של השף דוד גדג’

במקום יושק תפריט חדש בניצוחו של השף דוד גדג' ויכלול מגוון מנות עם השפעות קולינריות מהארץ ומהעולם

גן האירועים גאיה יחגוג החודש שמונה חורפים. במקום יושק תפריט חדש בניצוחו של השף דוד גדג’ שיכלול מגוון מנות עשירות ואנינות עם השפעות קולינריות מהארץ ומהעולם.

התפריט החדש מכיל מנות פרי פיתוחו של השף גדג’. הקו המנחה בהרכבת התפריט הוא המחשבה על מגוון רחב של טעמים ייחודיים והתאמתם לחך הישראלי. גדג’ הוא שף זה 17 שנה ומכהן כשף הראשי של גן האירועים מיום הפתיחה, מקפיד על חומרי גלם איכותיים, טריים וברמת תקן גבוה.

גן אירועים גאיה, בלב שמורת טבע
גן אירועים גאיה, בלב שמורת טבע

לדברי שף גדג’:  “כל אחד שהולך למסעדה יכול לבחור את סגנונה, את מיקומה ואת המנה שיעדיף מתוך התפריט, באירועים זה שונה, חשוב להתאים את המנות הנבחרות לקהל גדול ולאפשר לכולם ליהנות מארוחה טעימה. זו המומחיות שלי וזה הקו שמנחה אותי לכל אורך הדרך”.

בין המנות החדשות : תבשיל קציצות לוקוס ברוטב חריימה חורפי, פטריות פורטובלו במילוי צלעות עגל קצוצות בקראסט בוטנים על מצע ריזוטו שמנת פטריות, smoke salmon – טאפס סלמון מעושן על מצע סלט גוואקאמולי בעיטור קוויאר שחור, ביף וולינגטון – מאפה בשר עגל חלב בציר בקר ויין אדום, סשימי סלמון – המוגש על סלט שורשים אסייתי ונגיעות רוטב על בסיס ואסאבי, סיגר סלמון “ספינג” – מאפה במילוי סלמון ותרד על קרם לימון כבוש וארטישוק, איסטנבול הקטנה – שווארמה פרגית קצוץ על הסכין מוגשת על פיתה קראנץ׳ בתוספת טחינה וסומק, קנלוני עגל – בציר ירקות מוגש על רוטב שמנת ערמונים ובטטה, מנה טבעונית – המבורגר פורטובלו במילוי ירקות מוקפצים.

תפריט הקינוחים החדש בגאיה

גן האירועים הוא בבעלות אנשי העסקים שחר כחלון, אבי תם ודורון עטיה ושוכן בלב שמורת טבע פורחת. הוא ממוקם בלב גבעות הכורכר של בית עובד, ומעניק למבקרים תחושה של שהות בטוסקנה או באחד מאיי יוון האקזוטיים. העיצוב כפרי וביתי עם נגיעות מודרניות. גאיה משתרע על שטח נרחב המאפשר באמצעות העיצוב המתאים לקיים אירועים מכל סוג והיקף. המקום מכיל ברווחה בין 200 ל-1,200 מוזמנים במסגרת אירועים פרטיים ועד 2,000 איש במסגרת אירועי חברה וכנסים.

גאיה מצוידת ב”מתחם חכם”. ניתן להתאים את החלל בהתאם לסוג האירוע וכמות  האורחים, וזאת בזכות האלמנטים המודולריים והניידים, שמאפשרים לשנות את אופי החלל בהתאם לצורכיכם הייחודיים של האורחים.  מרחב האירוח  מקורה וממוזג ולפיכך ניתן לקיים בו אירועים בכל עונות השנה.

גן האירועים גאיה

רחוב האלופים 7 נס ציונה

 טלפון:  072-2132772

 

1 Comment

  1. ב ערוץ 13 ראיתי את השף דוד גדג מכין חמוד וגם מאעודה. מאוד הייתי רוצה להשיג את המתכון בבקשה להדריך אותי אך להשיג המתכון תודה

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*