ג’ונה – מתחם אירועים חדש בקומה ה-15 עם נוף פנורמי לים

חברת טעם וצבע ומזל טלה פותחות את ג'ונה וג'ונה קלאב, מתחמים לאירועים בקומה ה-15 של מלון ווסט לגון ריזורט בנתניה, בסגנון בתי החוף של מיאמי ובהשקעה של 41 מיליון שקל. לצוות השפים ניתן חופש יצירתי על מנת לייצר שפה קולינרית חדשה

צילום : אור גפן ורפי דלויה
צילום : אור גפן ורפי דלויה

חברת טעם וצבע וקייטרינג מזל טלה בבעלות מוטי בן אהרון ועמית קאופמן, פותחת בימים אלה, מתחם אירועים על הגג בקומה ה-15 במלון ווסט לגון ריזורט בנתניה. מתחם האירועים משתרע על שטח של כ- 3500 מ”ר בנוף פנורמי המשקיף לים והצוקים, ונפרש על שני מתחמים נפרדים: ג’ונה וג’ונה קלאב. מתחמי האירועים פרוסים על שני מפלסים שונים המציעים חוויה מגוונת.

ג’ונה קלאב הוא מתחם הנמצא בקומה ה-15 עם מרפסת פתוחה אל הים המעוצב בסגנון בתי החוף של מיאמי. הוא בנוי מחללים גדולים המוקפים בחלונות גבוהים מהרצפה ועד לתקרה ומספקים נוף פנורמי מלא של הים, עם מרפסת חצי מקורה בעלת נוף לים הפתוח. החופה מיועדת להתרחש במרפסת המשקיפה אל הים. המתחם מכיל עד 300 אורחים.

 

מתחם הג’ונה יכול להכיל עד 520 אורחים, בנוי בעיצוב קולוניאליסטי, עם שילוב של בטון, פלדה, עץ וצמחייה. סידור הישיבה גמיש לבחירת הקהל. קיים שילוב בין שולחנות עץ עגולים ומלבניים, כמו כן שילוב של שולחנות בגובה רגיל ושולחנות בגובה חצי בר. בנוסף יש ריהוט אלטרנטיבי, ספות, פינות קפה ושולחנות בר, שיכולים להיות משולבים באזור קבלת הפנים או באזור רחבת הריקודים.

טעם וצבע, שהוקמה ב-1996, מובילה מיום היווסדה טרנדים בענף האירועים והקפידה לאורך השנים לחדש ולהביא את הדבר הבא בענף. בעליה אומרים, כי לאחר שנים רבות בהם לא חלו שינויים בענף, הגיע הזמן לחידוש ושינוי בתפיסת האירוע על ידי חיבור בין עולם אירועי הפרמיום ושילובו במלון, שמהווה למעשה ריזורט הממוקם על שפת הים. לראשונה, הוקצו כבר בשלב התכנון של המלון שתי קומות ייעודיות לאירועים. דבר זה בא לידי ביטוי על ידי החיבור של אולמות לנוף, לפסיליטיז ולכניסות הנפרדות.

הזוג יכול לאפשר לעצמו אירוע מתגלגל המתחיל במתחם האירועים, ממשיך בלינה משותפת של החברים והמשפחה, אפטר פרטי על חוף הים וחמאם טורקי למחרת בבוקר. המתחמים נבנו בהשקעה כוללת של 41 מיליון שקלים עם מטבחים מהמשוכללים בארץ ונוף עוצר נשימה.

עמית קאופמן ומוטי בן אהרון בעלי טעם וצבע ומזל טלה (צילום : אור גפן ורפי דלויה)
עמית קאופמן ומוטי בן אהרון בעלי טעם וצבע ומזל טלה (צילומים : אור גפן ורפי דלויה)

טעם וצבע נתנו לצוות השפים של ג’ונה חופש יצירתי ללא הגבלה והנחיה לחשוב מחוץ לקופסה, על מנת לייצר שפה קולינארית חדשה, צבעונית ויצרית שתהפוך כל אירוע ליחיד במינו. המטבח הפרונטאלי יתקשר באופן טבעי עם הסביבה החושנית שמייצר מתחם אירועים בקו ראשון לים ויגיש מנות אישיות עם אינטרפרטציה חזקה למגמות עדכניות וטעמים מן העולם.

הבעלים מוטי בן אהרון והשף עמית קאופמן: “חברת טעם וצבע פועלת בתחום האירועים מעל 20 שנה ובעזרת הניסיון והידע שצברנו יצרנו פרויקט המשלב חידוש ושינוי בתפיסת האירוע על ידי חיבור בין עולם הפרמיום ושילובו במלון המהווה ריזורט הממוקם על שפת הים. אנו מאמינים בשילוב של מקום המציע חווית אירוח חדשה במיקום מול הים, במרכז הארץ בשילוב אינטרפרטציה חזקה למגמות עדכניות וטעמים מן העולם”.

צילום: אור גפן ורפי דלויה
צילום: אור גפן ורפי דלויה

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*