גולן ישראלי, השף של מלון דן אכדיה ריזורט, ילווה את הצוות הקולינרי של חברת ההסעדה עידית

אסף עמרוסי, מנהל השיווק והמכירות של עידית: השף גולן ישראלי יהיה מעורב בליווי האתרים עם דגש על דיוק, ליטוש מנות וחדשנות במנות. במקביל יעביר השף סדנאות והדרכות בישול לשפים של החברה בשיתוף עם אלון אזולאי, שף החברה

השף גולן ישראלי. צילום: אביתר ניסן

השף גולן ישראלי של מלון דן אכדיה ריזורט ילווה מקצועית את הצוות הקולינרי של חברת ההסעדה עידית מקבוצת מלונות דן. גולן (47) הוא בעל רקורד מקצועי בתחום המטבח של כ-28 שנה וב-19 שנים שחלפו הוא נושא את התואר שף.

עידית הינה מהחברות המובילות בענף ההסעדה ומעסיקה  כ-1,200 עובדים, מתוכם כ-50 שפים. החברה מספקת מדי יום כ-70 אלף ארוחות לכ-100 חברות וגופים מוסדיים במשק.

השף גולן ישראלי. צילום: אביתר ניסן

גולן: “שמח שנבחרתי להביא מהידע והניסיון הרב שיש לי בתחום וזאת כדי ליצור מוצר מגוון ועכשווי יותר לאלפי הסועדים של חברת עידית, שנהנים מהשירותים הקולינריים המצוינים של החברה. בשיתוף עם אנשי המקצוע של החברה ניצור רעיונות חדשים ומגוונים ונמשיך לשמח את לקוחותינו”.

אסף עמרוסי, מנהל השיווק והמכירות של עידית: “השף גולן ישראלי יהיה מעורב בליווי האתרים עם דגש על דיוק, ליטוש מנות וחדשנות במנות. שף גולן ישלב מנות באידוי, צלייה, טאבון, ומעשנות ויסייע באירועי VIP נשיאותיים. במקביל שף גולן יעביר סדנאות והדרכות בישול לשפים של החברה בשיתוף עם אלון אזולאי, שף החברה. הפעילות של שף גולן ישראלי תהיה במסגרת תוכנית ‘חוויית הלקוחות’ של חברת עידית לשנת 2023 בה נוביל קו של מנות מדויקות, יוקרתיות, עם דגש על בריאות וקיימות”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*