ברביקיו בשגרירות: חברה בת של מעדני יחיעם בארה”ב השתתפה בחגיגות ה-4 ביולי בישראל

Abeles & Heymann, יצרנית מעדני הבשר הכשר בארה"ב, הייתה בין נותנות החסות לחגיגות יום העצמאות ה-242 שהתקיימו בישראל. כ- 3,000 מוזמנים, בהם נציגי ממשלה ושותפים עסקיים, נהנו מברבקיו אמריקאי אמיתי עם נקניקיות של המותג האמריקאי H&A

דוכן הנקניקיות של A&H בחגיגת העצמאות האמריקאית. צילום יח"צ
דוכן הנקניקיות של A&H בחגיגת העצמאות האמריקאית. צילום יח"צ

החברה הבת של מעדני יחיעם בארה”ב, Abeles & Heymann, יצרנית מעדני הבשר הכשר האמריקאית, הגיעה לישראל כאורחת רשמית של שגרירות ארה”ב בישראל ונתנה חסות לחגיגות יום העצמאות ה-242 באירוע ענק שקיימה השגרירות במרכז האירועים אבניו. האירוע התקיים בהשתתפות של כ-3,000 מוזמנים ואורחים, בהם ראש הממשלה, שרים וחברי קונגרס אמריקאיים, מנהיגים קהילתיים ושותפים עסקיים וכמובן המארח, שגריר ארה”ב בישראל, דיויד פרידמן. האורחים הוזמנו ליהנות מברבקיו אמריקאי מסורתי עם נקניקיות של המותג האמריקאי.

סת' לוויט, מנכ"ל Abeles & Heymann לצד טל ברודי. צילום: יח"צ
סת’ לוויט, מנכ”ל Abeles & Heymann (משמאל) לצד טל ברודי. צילומים: יח”צ

 

לדברי סת’ לוויט, מנכ”ל  Abeles & Heymann, “היה לנו הכבוד לקחת חלק באירוע מפואר ולהיות בין נותנות החסות לחגיגות העצמאות של שגרירות ארה”ב בישראל. ראינו באירוע את הכמיהה והגעגועים של האורחים הישראלים שעלו מארה”ב למוצרי המותג הוותיק והמוכר ואת ההפתעה של האורחים הישראלים מאיכותן הגבוהה של הנקניקיות”.

חברת אייבלס אנד היימן נחשבת ליצרנית מעדני בשר כשר ותיקה בארה”ב, עם היסטוריה של כ-65 שנה בשוק הנקניקיות, הנקניקים ומוצרי המעדנייה הכשרים. מוצרי החברה מיוצרים מ-100% בשר בקר ועל לקוחותיה נמנות רשתות שיווק מובילות בהן COSTCO, SHOPRITE, STOP AND SHOP, PATHMARK ועוד. לפני כ-6 שנים רכשה יצרנית מעדני הבשר הישראלית, מעדני יחיעם, את החברה, כחלק מתהליך התרחבות והתייעלות של פעילות יחיעם בשוק האמריקאי הכשר.

במעדני יחיעם מציינים, כי במקביל לפעילותה בארה”ב באמצעות החברה הבת, נחשבת מעדני יחיעם גם ליצואנית הגדולה ביותר של מעדני בשר מישראל לארה”ב, לאירופה ולקנדה, כשהיא מחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר בתחום הפסטרמות בחנויות הכשרות  בארה”ב – כ- 30%. החברה משווקת לשוק האמריקאי פסטרמות מהודו ועוף למעדנייות ולמקררי רשתות השיווק המובילות.

לדברי יוחאי נאמן, מנכ”ל מעדני יחיעם, “השוק האמריקאי הינו שוק היעד העיקרי של החברה בחו”ל. סיימנו בהצלחה את תהליך הטמעת חברת Abeles & Heymann והרחבנו את פעילותינו בשוק הכשר. ייצור מקומי בארה”ב, לצד פעילות ייצוא ענפה, חיזקו אותנו מאוד בשוק האמריקאי, אפשרנו לנו להרחיב את סל המוצרים, לשפר ולייעל את השירות, ההפצה והזמינות”.

סת' לויט מנכ"ל A&H לצד שגריר ארה"ב בישראל דיויד פרידמן
סת’ לויט מנכ”ל A&H לצד שגריר ארה”ב בישראל דיויד פרידמן

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*