בקשות למתן צו פירוק הוגשו נגד קייטרינג מאמא דלישס וחברת ציפורה אקספרס סינמה סיטי

15 עובדי חברת מאמא דלישס טוענים שפוטרו מעבודתם בחברה ללא הודעה מוקדמת ובלי שישולם להם שכר עבודה על חודש יולי. 12 עובדי חברת ציפורה אקספרס סינמה סיטי מתל אביב כותבים כי לפני כארבעה חודשים הם קיבלו מכתבי פיטורים בשל המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעה החברה, ובמקביל עודכנו כי אין באפשרותה לשלם להם את זכויותיהם על פי דין, וכי החברה סוגרת את פעילותה

האתר של קייטרינג מאמא דלישס
האתר של קייטרינג מאמא דלישס

15 עובדי חברת מאמא דלישס ייצור ושיווק מקריית עקרון ו-12 עובדי חברת ציפורה אקספרס סינמה סיטי מתל אביב הגישו בקשות למתן צווי פירוק נגד שתי החברות. בבקשה שהוגשה על ידי עובדי חברת מאמא דלישס ייצור ושיווק לבית המשפט המחוזי מרכז נאמר, כי החברה שנוסדה בחודש ינואר 1990 הפעילה מטבח לייצור ושיווק אוכל ביתי (קייטרינג) בקריית עקרון ולאחר מכן בקיבוץ עין צורים. לדברי העובדים, החברה נקלעה למצב כלכלי קשה וב-31 ביולי השנה הם פוטרו מעבודתם בחברה ללא הודעה מוקדמת ובלי שישולם להם שכר עבודה בגין חודש יולי.

בבקשה שהוגשה באמצעות עו”ד רז מוסרי נאמר, כי החברה נותרה חייבת לעובדיה שכר עבודה של החודש האחרון, דמי הודעה מוקדמת, פיצויי פיטורין, פדיון חופשה שנתית, דמי הבראה, ביגוד, והפרשות לקופת פנסיה. לדברי העובדים סכום החוב הכולל של החברה כלפיהם מוערך ביותר מ-50 אלף שקל, כשהסכום מחושב על הצד הנמוך.

העובדים מציינים כי ידוע להם שהחברה איננה ממשיכה בפעילותה העסקית, ולטענתם החברה הינה חדלת פירעון ואינה יכולה לפרוע את חוביה  לנושים ובכללם לעובדיה.

בבקשת הפירוק שהוגשה על ידי עובדי חברת ציפורה אקספרס סינמה סיטי לבית המשפט המחוזי בתל אביב נאמר, כי החברה שנוסדה בספטמבר 2012 הפעילה מסעדה תחת המותג שיפודי ציפורה אקספרס בראשון לציון. לדברי העובדים,  לפני כארבעה חודשים הם קיבלו מכתבי פיטורים בשל המצב הכלכלי הקשה אליו נקלעה החברה, ובמקביל עודכנו על ידי החברה כי אין באפשרותה לשלם להם את זכויותיהם על פי דין, וכי החברה סוגרת את פעילותה. בנסיבות אלו, נטען בבקשת הפירוק, הודתה החברה למעשה בחדלות פירעונה.

לדברי העובדים, באמצעות עו”ד יובל ארד, ידוע להם כי זה חודשים טרם פיטוריהם לא ביצעה החברה תשלומים לחברות הביטוח בגין הפרשות סוציאליות על פי דין. בבקשה נאמר, כי חובות החברה כלפי עובדיה בדמות פיצויי פיטורין, דמי הודעה מקדמת, הפרשות שלא הופרשו לקרנות הפנסיה עומדים על סך העולה על 100 אלף שקל, וכי ככל הידוע לעובדים, לחברה חובות נוספים לספקים ונושים שונים בסכומים ניכרים, ועל כן יש להורות על פירוקה עקב חדלות פירעון.

תגובת מאמא דלישס וציפורה אקספרס לא התקבלו עד כה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*