בן & ג’ריס משיקה שני טעמים חדשים של גלידות בסדרת Core

הגלידה בעלת ליבה המשלבת שלושה אלמנטים של טעם ומרקמים ייחודיים. הטעמים: גלידת בצק עוגיות שוקולד צ'יפס וגלידת Wake & Not Bake

הגלידות החדשות. צילום: יח''צ
גלידת Wake & Not Bake. צילום: יח”צ

חברת בן & ג’ריס משיקה שני טעמים חדשים של גלידות בסדרת Core – גלידה בעלת ליבה המשלבת שלושה אלמנטים של טעם ומרקמים ייחודיים: גלידת בצק עוגיות שוקולד צ’יפס וגלידת Wake & Not Bake.

  1. גלידת עוגיות שוקולד צ’יפס היא גלידת עוגיות חלב עם חתיכות פאדג’ וליבת בצק עוגיות.
  2. גלידת Wake & Not Bake היא גלידת וניל עם עוגיות חמאת בוטנים וגלידת חמאת בוטנים עם חתיכות פאדג’ וליבת בצק עוגיות לא אפוי.

אבי זינגר, מנכ”ל בן & ג’ריס ישראל, מציין שסדרת גלידות Core מיוצרת באמצעות טכנולוגיית ייצור ייחודית. לאחר שבעבר ייבאה החברה טעם אחד מתוך הסדרה, שזכה להצלחה ולפופולריות עצומה, החליטה החברה לאמץ את הטכנולוגיה למפעל הישראלי ולייצר את סדרת הגלידות באופן קבוע. מדובר בפיתוח ייחודי בענף הגלידות, שפותח על ידי צוות “גורו הטעמים” של בן & ג’ריס.

גלידת עוגיות שוקולד צ'יפס. צילום יח''צ
גלידת עוגיות שוקולד צ’יפס. צילום יח”צ

זינגר מוסיף כי חברת בן & ג’ריס ישראל מאושרת כחברת Fairtrade (סחר הוגן) היחידה בישראל. משמעות הדבר – הוגנות כלפי כל שרשרת הייצור, הן מבחינת שכר הגון והן מבחינת תנאים סוציאליים, החל מקוטפי הבננות וקני הסוכר בדרום אמריקה ועד עובדי מאפיית הבראוניס בניו יורק. הלוגו של ארגון הסחר ההוגן הבינ”ל מופיע על כל אריזות החברה.

גלידות CORE משווקות בפיינט של 500 מ”ל במחיר 25.9 שקל.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*