בלדי מערערת ומבקשת להעניק לאטליז שלה ברחובות ארכה נוספת בת 6 חודשים לפני סגירה

החברה ביקשה להאריך את מועד כניסתו לתוקף של צו הפסקת העיסוק ואולם בקשתה נדחתה. עתה הגישה החברה ערעור על דחיית בקשתה בנימוק לפיו היא עושה כל שביכולתה על מנת לקדם הוצאת רישיון עסק ובמהירות, וכי העסק אינו מהווה סכנה לציבור, והיא נטלה אחריות על מעשיה

חברת בלדי, חנות המפעל מבת ים, הגישה לבית המשפט המחוזי ערעור על החלטת בית המשפט לעניינים מקומיים ברחובות שלא להאריך את מועד כניסתו לתוקף של צו הסגירה והפסקת עיסוק של האיטליז והמרכול בעיר רחובות בו נמכרים מוצרי בשר, אוכל מוכן ומוצרי מזון ארוזים.

בלדי חנות המפעל ומנהלה הורשעו על פי הודאתם בעבירה של ניהול המרכול והאיטליז ללא רישיון. החברה נקנסה בסך של 7,000 שקל ומנהלה נקנס בסך של 3,000 שקל. כמו כן ניתן צו סגירה ואיסור עיסוק, שנכנס לתוקפו בסוף חודש ספטמבר 2010. בגזר הדין נקבע כי מדובר בעסק שבריאות הציבור תלויה בו ולכן חובה לקיים את הוראות החוק המחייבת הוצאת רישיון טרם תחילת ניהול העסק.

במחצית חודש ספטמבר 2010 ניתן לחברה היתר זמני לניהול העסק שתוקפו הסתיים בחודש דצמבר 2010 ובהתאם הוארך הצו עד למועד זה. במחצית חודש יוני 2014 הוגש כתב אישום נוסף כנגד החברה, אשר ייחס לה עיסוק בעסק הטעון רישוי ואי קיום צו שיפוטי. על החברה הושת קנס בסך 30 אלף שקל וכן, צו הפסקת שימוש בעסק נדחה עד לחודש אוגוסט 2019.

החברה ביקשה להאריך את מועד כניסתו לתוקף של צו הפסקת העיסוק ואולם בקשתה נדחתה. עתה הגישה החברה ערעור על דחיית בקשתה בנימוק לפיו היא עושה כל שביכולתה על מנת לקדם הוצאת רישיון עסק ובמהירות, וכי העסק אינו מהווה סכנה לציבור, והיא נטלה אחריות על מעשיה. אשר על כן מתבקש בית המשפט להעניק לחברה ארכה נוספת בת 6 חודשים של צו הפסקת העיסוק, על מנת שתוכל להשלים את תהליכי הוצאת רישיון העסק.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*