ארוחת בוקר עם מזיגה חופשית במלון אינדיגו ברמת גן / מאת רני רוגל

לארוחת הבוקר במלון הבוטיק העסקי יש יתרונות - גם מי שאינו אורח המלון יכול להגיע למסעדת המלון בין 6:30 עד 10:30 בבוקר, לשלם 89 שקל וליהנות מארוחה מבטיחה ומקיימת של השף שף אלון גונן

ארוחת בוקר ויינות חופשי במלון אינדיגו ברמת גן. צילומים: ישראל פרקר
רני רוגל, עורך אכול ושאטו

מה דעתכם על ארוחות בוקר בבתי מלון בארץ? כללית הן נחשבות ככאלה שיוצאים מהן מפוצצות ומפוצצים כי אוכלים יותר מדי, ללא השוואה לכל ארוחת בוקר שאוכלים בבית. השפע עצום, אך כשבוחנים את האיכות, בדרך כלל ההתפעלות חולפת.

לארוחת הבוקר במלון הבוטיק העסקי אינדיגו ברמת גן, יש יתרונות. גם מי שאינו אורח המלון יכול להגיע למסעדת המלון בין 6:30 עד 10:30 בבוקר, לשלם 89 שקל וליהנות מארוחת בוקר מבטיחה ומקיימת (פרי תכנון וביצוע של שף אלון גונן) – במילוי חוזר של הצלחות; שכוללת את בופה הסלטים – מגוונים וטריים: ירקות, אבוקדו, ביצים, תפוחי אדמה, טונה, חומוס טחינה, הגבינות הרבות, נקניקים (המזון במלון כשר, אך המסעדה לא כשרה), התוספות השונות – מלוחות ומתוקות, הלחמים, עוגות ומאפים למיניהם מבית “לחמים”, ביצים בכל סגנון שרוצים – מרכה עד שקשוקה דרך עין ואומלטים, מיצים איכותיים וקפה ותה כפי שתבקשו.

הייחודי והבלעדי למלון אינדיגו: אמבטיית קרח ובה יינות לבנים ורוזה למזיגה חופשית (מתוך תפריט הכולל 130 סוגי יינות), ללא תשלום נוסף של מיטב יינות יקבי הבוטיק הישראליים – ורק יקבי בוטיק. אלה יינות שמתאימים לארוחת הבוקר. נכון שב-6:30 יהיה קשה לשתות יין, אבל בינינו אתם תגיעו מאוחר יותר, ואם תרצו קודם לאכול, להירגע, ואז לשבת על יינות וגבינות, לטעום, להשוות זנים, יקבים וסגנונות, תהיה לכם חוויה שקשה לשכוח, ופתאום ה- 89 שקל שתשלמו ייראו לכם כעסקת השנה.

ארוחת בוקר באינדיגו. צילומים: ישראל פרקר

כשהקדמתי והגעתי לארוחת בוקר ומפגש עם קבוצת חברים, ישבו מולי חמש עלמות צעירות ששוחחו ביניהן באנגלית ובעברית – מן הסתם הייתה ביניהן תיירת אחת לפחות. הן תפסו את הפרינציפ, נהנו מאוד מהשילוב של יינות וגבינות, וממש לא הזדרזו לעזוב את המקום.

קצת על המלון, אותו החל לנהל לאחרונה אורי כהן: 93 חדרים, על הגג בריכת שחייה חביבה ויש גם ספא. במשך השבוע מתארחים אנשי עסקים שמגיעים לחברות במתחם הבורסה ברמת גן, בסופי שבוע משפחות וילדים. אינדיגו רמת גן משתייך ל-IHG – קבוצת מלונות אינטרקונטיננטל עם 15 מותגי מלונאות ידועים ו-6,000 מלונות בעולם. המלון בארץ שייך לרשת מלונות אפריקה ישראל של משפחת דיין, שבבעלותם בארץ שמונה בתי מלון, כולל מלונות קראון פלזה ואינדיגו, הנחשב כמותג יוקרה, ומבחינתנו ראוי לציון בזכות הייחוד של ארוחת הבוקר שלו.

השף אלון גונן (מימין) עם המנכ”ל אורי כהן ו-‏‏‎Marek Sobczyk‎‏ באינדיגו. צילומים: ישראל פרקר

מלון אינדיגו – אהליאב 5 רמת גן, 3993*  


הכותב הוא עורך אתר אכול ושאטו

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*