אמרי גלאי, מנכ”ל Wolt היוצא, נבחר לאיש השיווק של חודש נובמבר 2020

גלאי נבחר על ידי איגוד השיווק הישראלי, רגע לפני כניסתו לתפקיד חדש, בזכות המהלך השיווקי של הפיכת "השליחים בכחול" לאחד מסמלי תקופת הקורונה ולצינור חמצן של אלפי מסעדות

אמרי גלאי. צילום: אסף קרלה

רגע לפני כניסתו לתפקיד החדש, איגוד השיווק הישראלי בחר באמרי גלאי, מנכ”ל חברת Wolt, לאיש השיווק של חודש נובמבר 2020. הזכייה היא בזכות המהלך השיווקי של הפיכת “השליחים בכחול” לאחד מסמלי תקופת הקורונה ולצינור חמצן של אלפי מסעדות.

אפליקציית Wolt הפינית להזמנת משלוחי אוכל, שפרצה לשוק הישראלי בסוף שנת 2018, רשמה בתוך זמן קצר זינוק אדיר ובתוך כמה חודשים מיום כניסתה היא חוללה מהפכה בסצנת המסעדנות בתל אביב.  Wolt גם יצאה מחוץ לגבולות תל אביב ופועלת היום במספר גדול של ערים, ביניהן: רמת גן, גבעתיים, רמת השרון, הרצליה, קריית אונו, ראשון לציון וערים נוספות.

לצד הפיכת Wolt לספקית מערך משלוחים מובילה עבור מסעדות רבות, יזמה Wolt תפריטי פופ אפ משתנים ושיתופי פעולה עם חברות מובילות כגון, שטראוס ויוניליוור, עם פרוץ משבר הקורונה הפכה  Wolt לערוץ הכנסות מרכזי עבור מסעדות – ערוץ שהיווה אחוז משמעותי מההכנסות.

גלאי, שייסד וניהל בארץ את הפעילות של  Wolt, הפך אותה בתוך זמן קצר מחברה אנונימית עבור הציבור הישראלי, לכזו ששינתה את הרגלי הצריכה בכל הנוגע למשלוחי אוכל בארץ. תחת ניהולו של גלאי, קבעה Wolt סטנדרט חדש, התקשרה עם מספר רב של מסעדות, איפשרה ללקוחותיה להתעדכן כל העת בססטוס ההזמנה, העמידה נציג שירות לקוחות בלייב מול האפליקציה,  וקיצרה את פרק הזמן לקבלת הזמנה לכחצי שעה.

גלאי כיהן בעבר כראש תחום השיווק הגלובלי של  חברת Gett וכמנהל פיתוח עסקי של AIRBNB. לפני שנכנס ל-WOLT היה מנכ״ל השלוחה הישראלית של חברת האופניים השיתופיים OFO. בימים אלו עובר גלאי לשמש כאחראי על פעילות החברה בעשר מדינות באירופה.

מנימוקי ועדת השיווק: “השליח של  WOLT עם החולצה הכחולה וקופסת המשלוח הצמודה, הפך לאחד מסמלי תקופת הקורונה. WOLT  הפכה לצינור החמצן ולעיתים אף למחולל ההכנסות היחיד של  מאות מסעדות, ואילו הלקוח נהנה מקלות השימוש באפליקציה, ממהירות תגובה, ומן האפשרות לעקוב כל העת אחרי שלבי הכנת האוכל ומיקומו של השליח. החברה אף העניקה עבודה קבועה ופרנסה לרבים שמצאו את עצמם ללא מקורות הכנסה בימי קורונה והפכה למרכיב חשוב וחיוני בנוף האורבני הישראלי”.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*