אמות השקעות תובעת חברת קייטרינג על הפרת הסכמי שכירות ואי הפעלת עסק כמוסכם

על פי הנתבעת איכות קייטרינג שולץ, אמות השקעות כשלה בהשגת אישורי כיבוי אש הנדרשים לקבלת רישיון לעסק מושכר ולכן שולץ בחרה להימנע מסיכון ולא להפעיל את העסק וחברה בת שלה סגרה על ארוחות במחירי הפסד והקשתה על התפעול של המושכר

בית אסיה של אמות השקעות
בית אסיה של אמות השקעות

החברה הציבורית אמות השקעות והחברה הבת שלה נס-פן הגישו תביעה בסך 16 מיליון שקלים כנגד חברת איכות קייטרינג שולץ 1997 מרמת גן, העוסקת בייצור ארוחות, שירותי הסעדה, והפעלת בתי קפה, מסעדות וכיוצא בזה. בתביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נאמר כי בין הצדדים נחתמו שני הסכמים לתקופה בת 120 חודשים (החל מהחודשים מאי בשנים 2014 ו-2015 ועד לחודשים אפריל של השנים 2024 ו-2025) להשכרת שני נכסים בבנייני “אמות פלטינום” בפתח תקוה ו-“אמותפארקטק” בבית דגן, וכי הנתבעת הפרה ברגל גסה את הסכמי השכירות.

לטענת התובעות באמצעות עו”ד עמית אבן הן התריעו ושבו והתריעו בפני הנתבעת על הפרותיה את ההסכמים, ודרשו ממנה לתקן את ההפרות, ואולם הנתבעת שאינה מכחישה את הפרותיה לא תיקנה את ההפרות, אלא אך משכה את התובעות באף, ותירצה תירוצים שונים ומשונים לדחיית הקץ.

אמות השקעות טוענת כי הפרות הנתבעת את הסכם השכירות עמה גרמה לה נזקים נוספים באשר היעדר מסעדה ובית קפה פעיל בבניין המשרדים בו מצוי המושכר, נופל מהנורמה הגבוהה שהציבה אמות השקעות בבנייני המשרדים שבבעלותה. החסך בשירות זה פוגע בתדמיתה, בשמה הטוב ובשירות בו התפרסמה למול קהל לקוחותיה.

תגובתה של שולץ הייתה כי האשמה לאי פעילותה של החברה בבניינים רובצת על אמות ונס פן. על פי חוות הדעת של עורך הדין רן קדם ממשרד עו”ד הרצוג פוקס נאמן שמייצג את הנתבעת, אמות השקעות כשלה בהשגת אישורי כיבוי אש הנדרשים לקבלת רישיון לעסק מושכר ולכן שולץ בחרה להימנע מסיכון ולא להפעיל את העסק. בנוגע לעסק בבית דגן נמסר כי המושכר נמסר לה באיחור רב בעוד נס פן נהגה בחוסר תום לב כאשר מאחורי שולץ הגיעה להסכמות על מחירי ארוחות לנהגי אגד במחירי הפסד לשולץ.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*