איתן לב-טוב מונה למנכ”ל חברת סיבוס

לב-טוב יחליף את חיים בן סימון, שכיהן כמנכ"ל החברה במהלך 14 השנים האחרונות ומעתה ישמש כחבר במועצת המנהלים של החברה בישראל וייעץ לחברת האם Sodexo

איתן לב-טוב. צילום: ישראל כהן
איתן לב-טוב. צילום: ישראל כהן

איתן לב-טוב מונה היום (ב’) למנכ”ל חברת סיבוס, לאחר ששימש במהלך השנתיים האחרונות כסמנכ”ל המכירות של החברה. בעברו כיהן כמנהל ב-Nipendo ישראל וכסמנכ״ל מכירות אירופה ולפני כן כסמנכ”ל המכירות הישראלי של חברת התוכנה הבינלאומית Software AG.

לב-טוב יחליף את חיים בן סימון, שכיהן כמנכ”ל החברה במהלך 14 השנים האחרונות ומעתה ישמש כחבר במועצת המנהלים של החברה בישראל וימשיך לתרום לחברת האם Sodexo ממומחיותו בתחום הדיגיטל והמזון כיועץ בכיר.

חיים בן סימון, חבר מועצת המנהלים של סיבוס: “לב-טוב, ביסס את מעמדו בחברה במהלך השנתיים האחרונות ותרם לה רבות מניסיונו העשיר ורב השנים בתחום המכירות והפיתוח העסקי. אני מאחל לו הצלחה רבה ומאמין כי הוא ימשיך את הדרך של החברה כחברה המתקדמת בתחומה.

איתן לב-טוב מסר: “אני מודה על ההזדמנות לנהל את החברה המובילה בשוק ובטוח שנמשיך להצמיח את החברה ולבססה. בשמי ובשם החברה, אני רוצה להודות לחיים בן סימון על תרומתו המשמעותית לצמיחת החברה: הובלת הרכישה על ידי תאגיד הענק Sodexo, גיוס החברות הגדולות במשק והטמעת טכנולוגיות מתקדמות שמציבות אותנו בחזית העשייה”.

סיבוס היא פלטפורמה טכנולוגית המספקת כיום שירותי מזון ליותר מ-2,500 חברות ו-330 אלף עובדים ביותר מ-5,000 מסעדות בפריסה ארצית. החברה היא חלק מתאגיד Sodexo  העולמי המעסיק כ-430 אלף עובדים ב-80 מדינות בעולם ומשרת מדי יום 100 מיליון לקוחות.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*